مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: همه برای استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنیم/ نمی‌دانم این فوتبال به کجا می‌رود!


مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: همه برای استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنیم/ نمی‌دانم این فوتبال به کجا می‌رود!

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از اشتباهات داوری علیه نفتی‌ها و نیز رفتار سرمربی و مدیر تیم پرسپولیس به شدت انتقاد کرد.

هدایت یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 2 بر یک نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: همشهریان ما هشت سال برای ایران جنگیدند و فقط خرابه‌های جنگ برای ما ماند. با این حال انگار مسجدسلیمان جزو ایران نیست و ما فقط به این خاطر باید در لیگ برتر باشیم که یک سهمیه لیگ 16 تیمی پُر باشد. همه چیز باید برای پایتخت‌نشینان باشد.

وی با بیان اینکه این اتفاقات مقابل پیکان و استقلال هم به ضرر نفتی‌ها رخ داد، تصریح کرد: اگر من به ناظر و نماینده فدراسیون در ورزشگاه آزادی بگویم چمن بلند است، کسی آن را برای من کوتاه می‌کند؟ ناظر و نماینده فدراسیون سه روز قبل از بازی به ورزشگاه آمدند و شش بار زمین را دیدند که آن را تأیید کردند. آیا صحیح است سرپرست و مربی پرسپولیس که پنج سال قهرمان شده‌اند، بگویند چمن بلند است؟ بعد می‌گویند تماشاگران فلان مسئله را دارند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با دفاع از هواداران نفت MIS بیان کرد: از ورود به ورزشگاه روی اعصاب عوامل برگزاری بازی بودند. داور و نماینده فدراسیون برای ما نبودند و برای تیم میهمان بود. ما انگار در این سیستم نیستیم و نباید باشیم. (داوران و نماینده فدراسیون) دو روز در مسجدسلیمان بودند و اگر چمن مشکل داشت، باید زودتر به آن توجه می‌کردید. یک ساعت قبل از بازی گفتند گل‌محمدی و پیروانی شانتاژ بازی کرده‌اند و نماینده فدراسیون تحت تأثیر قرار گرفت.

یزدی با بیان اینکه ورزشگاه شهید بهنام محمدی یکی از بهترین چمن‌های ایران را دارد،‌ خاطرنشان کرد: ما سه هفته قبل در ورزشگاه پاس قوامین بازی کردیم که همه از آن گلایه دارند. پنالتی ما را راحت نمی‌گیرند و آفساید بازیکن حریف را نمی‌بینند. بعد انتظار دارند هوادار ما عکس‌العملی نشان ندهد. نماینده فدراسیون درباره داوری چیزی نمی‌نویسد و در گزارش خود به تماشاگران می‌پردازد.

«متأسفانه همه ما برای استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنیم.»،‌ وی ضمن بیان این جمله عنوان کرد: 365 روز در مسجدسلیمان زندگی می‌کنیم، اما برای آقایان سخت است یک روز به ورزشگاه ما بیایند. ما به‌جای یک مربی که بخواهد نیمکت را آرام کند، باید آدم قالتاقی بیاوریم تا داور را تحت تأثیر قرار بدهد. می‌توانستیم سه امتیاز بازی با پرسپولیس را بگیریم و دیدیم که دستان این تیم بالا بود. کارت زرد اول میلاد باقری اصلاً درست نبود و پنالتی ما اعلام نشد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان محمدرضا مهاجری به تسنیم گفت: تیم باکیفیتی درست کرده‌ایم، اما نباید بالای جدول باشیم و نمی‌دانم این فوتبال به کجا می‌رود. فوتبال متعلق به عده خاصی شده و ما را که ارتباطی در فدراسیون نداریم، نمی‌بینند. اگر در زمین می‌باختیم، سرمان را پایین می‌انداختیم. از بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم که شجاعانه بازی می‌کنند و به نظرم جزو سه تیم برتری هستیم که بازی خوبی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403