داور نه، جر و بحث سرمربی استقلال با مربی نساجی / راز درگیری ساپینتو؛ پای یک پرسپولیسی در میان است!


داور نه، جر و بحث سرمربی استقلال با مربی نساجی / راز درگیری ساپینتو؛ پای یک پرسپولیسی در میان است!

برخلاف تصور عموم، ساپینتو در پایان نیمه اول، با جواد منافی مربی نساجی وارد درگیری شدید لفظی شده بود.

به گزارش "ورزش سه"، بر هم خوردن تعادل پیمان بابایی درون محوطه جریمه و اخطار یاسر همرنگ داور مسابقه به بازیکن استقلال مانند کبریتی بود روی انبار باروت ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی ها. کسی که در طول هفته های گذشته همواره به داوری معترض بود، پس از این صحنه از کوره در رفت و کنار زمین بالا و پایین می پرید.

استارت اعتراضات ساپینتو و جوش و خروش او از همان دقیقه دوم، منجر به یک اخطار برای سرمربی آبی ها شد. اما این فعل و انفعالات کنار زمین به مذاق نیمکت حریف خوش نیامد. اعضای کادر فنی نساجی نیز نسبت به اعتراضات ساپینتو گلایه داشته و مدعی بودند فریادهای سرمربی پرتغالی روی قضاوت همرنگ تأثیرگذار خواهد بود.

با این حال، گلزنی بابایی فقط چند ثانیه پس از این جنجال ها و اعلام یک خطای پنالتی به سود استقلال، باعث شد تا سرمربی آبی ها کمی آرام شده و بازی را با آرامش بیشتری پی بگیرد. اما در ثانیه های پایانی نیمه نخست، یک سوت دیگر از سوی قاضی میدان، ساپینتو را تا مرز انفجار رساند.

داور نه، جر و بحث سرمربی استقلال با مربی نساجی / راز درگیری ساپینتو؛ پای یک پرسپولیسی در میان است!به نظر می رسد ماجرا از اینجا شروع شده است. جایی که نیمکت نساجی به اعتراضات ساپینتو، معترض است و سرمربی پرتغالی نیز به زبان خود، صحبت هایی را بیان می کند.
داور نه، جر و بحث سرمربی استقلال با مربی نساجی / راز درگیری ساپینتو؛ پای یک پرسپولیسی در میان است!اشاره اعضای نیمکت نشین نساجی به ساپینتو در این صحنه مشخص است.
داور نه، جر و بحث سرمربی استقلال با مربی نساجی / راز درگیری ساپینتو؛ پای یک پرسپولیسی در میان است!درگیری ها در این لحظه بالا گرفت.

لحظه ای که محمد محبی توانست توپ را از زیر پای علیرضا ابراهیمی برباید، او و قایدی در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفتند ولی همرنگ این صحنه را خطا تشخیص داد و حتی به دلیل اعتراضات محبی، یک کارت زرد هم به این بازیکن نشان داد که همین مسئله موجب خشم دوباره نیمکت آبی ها شد.

ساپینتو که فقط چند متر با این صحنه فاصله داشت، باور نمی کرد که همرنگ این صحنه را خطا گرفته و مانع از شکل گیری یک موقعیت برای استقلال شده است. همین مسئله باعث اعتراضات کادرفنی آبی ها شد و متعاقبا نیز نیمکت نساجی به حجم بالای فعالیت های نیمکت رقیب معترض و این اتفاقات دومینو وار باعث شد تا همرنگ یک کارت زرد نیز به یکی از اعضای کادرفنی قائمشهری ها نشان دهد.

اما این پایان ماجرا نبود و پس از سوت پایان نیمه نخست، جواد منافی بازیکن سابق و پیشکسوت پرسپولیس که اکنون عضوی از کادرفنی نساجی است، در مسیر ورود به رختکن، با سرمربی استقلال درگیر شد. تصاویر تلویزیونی در پایان نیمه نخست، ساپینتو را نشان می داد که به شدت عصبانی است و به نظر می رسید او در حال درگیری لفظی با یاسر همرنگ داور مسابقه است.

داور نه، جر و بحث سرمربی استقلال با مربی نساجی / راز درگیری ساپینتو؛ پای یک پرسپولیسی در میان است!دستیار ساپینتو سعی در آرام کردن سرمربی پرتغالی دارد و نیمکت نشینان نساجی نیز با پرخاش، از ساپینتو می خواهند که او برود و سر جایش بنشیند.
داور نه، جر و بحث سرمربی استقلال با مربی نساجی / راز درگیری ساپینتو؛ پای یک پرسپولیسی در میان است!که کمک داور چهارم نیز وارد ماجرا شد.
داور نه، جر و بحث سرمربی استقلال با مربی نساجی / راز درگیری ساپینتو؛ پای یک پرسپولیسی در میان است!اینجا سوت پایان بازی در نیمه اول به صدا درآمده است. جنجال ها از لب خط تا در تونل ادامه پیدا کرد. فریادهای ساپینتو در اعتراض به صحبت هایی که احتمالا اعضای نیمکت نشین نساجی به زبان انگلیسی مطرح کرده اند.

در این لحظات نیز بیژن طاهری سرپرست استقلال و خسرو حیدری سعی در آرام کردن ساپینتو داشتند اما پس از پایان دیدار روز گذشته مشخص شد که داور هدف اصلی سرمربی پرتغالی نبوده بلکه او با جواد منافی یکی از اعضای کادرفنی نساجی و دستیار حمید مطهری وارد درگیری لفظی شده است.

در تصاویری که توسط امیرحسین خیرخواه شکار شده، مشخص است که منافی با انگشت خود، علامت هیس را به ساپینتو نشان می دهد که در واقع این حرکت، واکنش تیم مهمان به اعتراضات ساپینتو در طول 45 دقیقه ابتدایی بود و همین ری اکشن از سوی منافی کافی بود تا ساپینتو از کوره در رفته و به سمت مربی نساجی هجوم ببرد که البته با پادرمیانی اطرافیان و بخصوص بیژن طاهری، این قضیه ختم به خیر شد.

داور نه، جر و بحث سرمربی استقلال با مربی نساجی / راز درگیری ساپینتو؛ پای یک پرسپولیسی در میان است!این سکانس و عکس بعدی که با دوربین امیرحسین خیرخواه شکار شده، استثنایی است. نمایی از دوئل سرمربی استقلال با دستیار پرسپولیسی تیم نساجی.
داور نه، جر و بحث سرمربی استقلال با مربی نساجی / راز درگیری ساپینتو؛ پای یک پرسپولیسی در میان است!هیس! این حرکت جواد منافی، خشم ساپینتو را بیشتر کرد.

البته منافی در پایان بازی و در میکسدزون ورزشگاه آزادی، دست از حمله به ساپینتو برنداشت و او در گفتگویی، سرمربی استقلال را شو من خطاب کرد: «داور خطا را گرفته ولی سرمربی آنها داد می زند و به سمت ما می آید و با اشاره، خط و نشان می کشد. یک خارجی شو من آورده اند که از اول تا آخر بازی داد و فریاد می زند و همه اش به داور اعتراض می کند. او 40، 45 دقیقه به داور، به این، به آن اعتراض می کند، برای نیمکت ما خط و نشان می کشد. که چی مثلا؟ بخاطر همین من کمی عصبی شدم ولی عذرخواهی می کنم.»

داور نه، جر و بحث سرمربی استقلال با مربی نساجی / راز درگیری ساپینتو؛ پای یک پرسپولیسی در میان است!تلاش غلامپور، طاهری و حیدری برای آرام کردن سرمربی. شاید او چیزی شنیده که اینگونه از کوره در رفته است. ولی هیس نشان دادن منافی، اوضاع را بدتر کرد.
داور نه، جر و بحث سرمربی استقلال با مربی نساجی / راز درگیری ساپینتو؛ پای یک پرسپولیسی در میان است!در نهایت اطرافیان ساپینتو او را مهار کردند تا سرمربی پرتغالی کارت زرد دوم و در نهایت کارت قرمز را از داور بازی دریافت نکند و با آرامش بیشتری تیم را در نیمه دوم هدایت کند.

به هر شکل راز عصبانیت ساپینتو در پایان نیمه نخست و تلاش او برای هجوم به سمت یکی از افراد حاضر در آن صحنه، مشخص شد و برخلاف مشاهدات اولیه، سرمربی استقلال به دلیل علامت هیس منافی تحریک شده بود و او قصدی برای اعتراض به داوری نداشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق