تأمین زمین برای ایجاد پایانه صادرات محصولات کشاورزی در پارس‌آباد


تأمین زمین برای ایجاد پایانه صادرات محصولات کشاورزی در پارس‌آباد

پارس‌آباد- معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار پارس‌آباد گفت: زمین مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری و اجرای پایانه صادرات محصولات کشاورزی توسط بخش خصوصی در شهرستان پارس‌آباد تأمین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ظهراب‌وند بعد از ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران در پارس‌آباد اظهار کرد: قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان احصا شده و ما در حال تکمیل پکیج کامل طرح‌های سرمایه‌گذاری برای ارائه به بخش خصوصی هستیم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی می‌تواند در بلندمدت چهره اقتصادی، اجتماعی و اشتغال منطقه را تغییر دهد، تصریح کرد: دولت آماده تخصیص زمین مورد نیاز به طرح‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار شهرستان پارس‌آباد از تخصیص اعتبار مناسب از محل سفر رئیس جمهور برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری دولتی و بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: برخی از مشکلات سبب تعلل در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری می‌شود که اغلب این موانع مسئله تورم و گرانی‌هاست که سبب رها کردن طرح‌ها از سوی سرمایه‌گذاران می‌شود که تلاش داریم این موانع را به حداقل ممکن برسانیم.

ظهراب‌وند با بیان اینکه این اراضی زیرساخت‌های لازم مانند راه دسترسی، برق، گاز و تلفن را دارد، حمایت از سرمایه‌گذاران را از اولویت‌های مسئولان برشمرد و افزود: تمامی مسئولان حمایت‌های لازم را از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان پارس‌آباد مغان انجام می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه، این شهرستان قابلیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد.

ظهراب‌وند اضافه کرد: زمین مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری و اجرای طرح پایانه صادرات محصولات کشاورزی توسط بخش خصوصی در شهرستان پارس‌آباد تأمین شده و مراحل اداری را سپری می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری علاوه بر اشتغال جوانان، سبب توسعه و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !