خوانش «چُلاقِ آینیشمان» در تماشاخانه استاد انتظامی


خوانش «چُلاقِ آینیشمان» در تماشاخانه استاد انتظامی

نمایشنامه‌خوانی «چُلاقِ آینیشمان» نوشته‌ی مارتین مک‌دونا در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از خانه هنرمندان ایران، نمایشنامه‌خوانی «چُلاقِ آینیشمان» به کارگردانی کیوان کثیریان به مدت ۳ شب؛ سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب ۲۲، ۲۳ و ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
نمایشنامه «چُلاقِ آینیشمان» نوشته‌ی مارتین مک‌دونا با ترجمه‌ی زهره جواهری و به کارگردانی کیوان کثیریان همراه با نقش‌خوانی پریسا مقتدی، شقایق مسافر، ناصر مردانی، بهرام سروری‌نژاد، اردوان زینی‌سوق، ندا کوهی، شاهرخ رحمانی، فرزین پورمحبی، معصومه نورزاد و الناز پرویز در تماشاخانه استاد انتظامی خوانده می‌شود.
در این نمایشنامه که داستان آن در بزرگ‌ترین جزیره در خلیج گلوی ایرلند به نام آینیشمان اتفاق می‌افتد، رابرت فلاهرتی فیلمساز برجسته آمریکایی و از پیشگامان سینمای مستند و انسان‌شناسی تصویری می‌خواهد در این جزیره فیلم‌برداری کند و قصد دارد از مردمان جزیره به عنوان بازیگر استفاده کند.
هم‌چنین در کنار این نمایشنامه‌خوانی، هر شب، یک تک‌گویی نیز اجرا می‌شود. «قوی‌تر» نوشته‌ی آگوست استریندبرگ با نقش‌خوانی افسون افشار در شب اول (سه‌شنبه ۲۲ شهریور)، و «مونولوگ» نوشته‌ی هارولد پینتر با نقش‌خوانی حمید کاظم‌زاده و طوفان مهردادیان در دو شب ۲۳ و ۲۴ به ترتیب چهارشنبه و پنجشنبه اجرا می‌شود.
۵۷۵۷
کد خبر 1672777

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟