آبادان شهردار ندارد / استانداری خوزستان پاسخ شورا را نداد


آبادان شهردار ندارد / استانداری خوزستان پاسخ شورا را نداد

آبادان- عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: به همشهریان آبادانی به صراحت اعلام می‌کنم که این شهر شهردار ندارد.

قاسم بغلانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از همه همشهریان آبادانی بابت وضع مدیریت شهری در حال حاضر عذر خواهی می‌کنم.

وی افزود: شهرداری آبادان هم اکنون آشفته‌ترین روزهای خود را تجربه می‌کند و این آشفتگی در همه حوزه‌ها در یک سال گذشته نمود عینی‌تری پیدا کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان توضیح داد: مردم، مراجعان و ارباب رجوع نه تنها رضایتی از خدمات و نحوه ارائه خدمت در شهرداری آبادان ندارند بلکه بی نظمی حاکم سردرگمی شدیدی در شهر و شهرداری ایجاد کرده است.

بغلانی ادامه داد: انتصابات نامتناسب و غیر تخصصی در بسیاری از حوزه‌ها زمینه‌ساز وضع نابسامان و آشفتگی فعلی است.

وی بیان کرد: به تازگی نیز خبر بلاتکلیفی و صادر نشدن حکم برای شهردار منتخب و تعیین تکلیف نشدن وضعیت انتخاب شهردار آینده بر دامنه این آشفتگی در آبادان افزوده است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تاکید کرد: بنده به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی در خصوص همه مدیرانی که به عنوان سرپرست انتخاب و توسط استانداری رد صلاحیت شدند، مجدداً پیگیری خواهم کرد؛ البته در این رابطه مکاتباتی را انجام دادم که هیچ‌گونه پاسخی از استانداری به این شورا ارسال نشد.

بغلانی تصریح کرد: زمان ریاست بنده در شورا هیچ‌گونه مکاتبه‌ای مبنی بر رد صلاحیت پرسنل ارسال نشده و ظاهراً این گونه مکاتبات به رئیس حراست و شهردار وقت یا سرپرست آن ارسال شده و این اشخاص باید پاسخگوی افکار عمومی باشند که چرا در این خصوص تعلل کردند که با این انتخاب‌ها در این مدت موجبات ضرر، آشفتگی شهر و شهرداری و همچنین تذکرات مراجع بالادستی شده‌اند.

وی تاکید کرد: سرپرست فعلی در صورت وجود دیگر افراد رد صلاحیت شده باید به طور سریع نسبت به جایگزین آنها با اخذ استعلامات لازم اقدام و تعیین تکلیف کند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان اظهار کرد: در ماه‌های قبل‌تر بنده یکسری شاخص‌ها را با توجه به منویات مقام معظم رهبری اعلام کردم که اهم آن قبل از هر گونه عزل و نصب باید استعلام از نهادهای نظارتی و امنیتی صورت می‌گرفت که حتی در آخرین انتصابات صورت گرفته رعایت نشده که بنده این امر مهم را از نهادهای نظارتی و امنیتی پیگیری خواهم کرد.

بغلانی عنوان کرد: به سرپرست فعلی رأی ندادنم به او باید اعلام کنم که سرپرست هم جز افرادی است که وزارت کشور در خصوص تأیید نشدن او مکاتباتی داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش