129 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اصفهان دستگیر شد


129 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اصفهان دستگیر شد

اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۱۲۹ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده توسط مأمواران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین بساطی با اشاره به دستگیری ۱۲۹ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اصفهان گفت: به منظور پیشگیری از جرایم و به منظور ارتقا سطح امنیت عمومی درنقاط جرم خیز، آلوده و پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در سطح کلانشهر اصفهان به اجرا در آمد.

وی با بیان این که مأموران در راستای اجرای این طرح تعداد ۸۴ نفر از معتادان متجاهر را دستگیر و جهت درمان به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل دادند افزود: دستگیری ۴۵ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۶ کیلو انواع مواد مخدر از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: بررسی‌ها از نقش اعتیاد در وقوع بسیاری از جرایم و آسیب‌ها حکایت دارد و لذا خانواده‌ها می‌بایست با نظارت بیشتر بر فرزندان خود و ارائه آموزش‌های لازم در خصوص تبعات مصرف مواد مخدر از ابتلای جوانان به این بلای خانمان سوز پیشگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان