مشخصات کلیدی گوشی Redmi Note 12 افشا شد؛ دوربین 50 مگاپیکسلی و شارژ 120 واتی


مشخصات کلیدی گوشی Redmi Note 12 افشا شد؛ دوربین 50 مگاپیکسلی و شارژ 120 واتی

اطلاعات جدیدی از Digital Chat Station در مورد گوشی Redmi Note 12 منتشر شده است. این گوشی یکی از مورد انتظارترین محصولات میان رده شیائومی به شمار می‌آید. شیائومی Redmi Note 12 را تا انتهای سال جاری برای بازار چین و از سال آینده میلادی برای بازار...

اطلاعات جدیدی از Digital Chat Station در مورد گوشی Redmi Note 12 منتشر شده است. این گوشی یکی از مورد انتظارترین محصولات میان رده شیائومی به شمار می‌آید. شیائومی Redmi Note 12 را تا انتهای سال جاری برای بازار چین و از سال آینده میلادی برای بازار جهانی عرضه خواهد کرد.

یکی از منابع معتبر دنیای گوشی هوشمند یعنی Digital Chat Station اطلاعات جدیدی از گوشی Redmi Note 12 منتشر کرده است. این گوشی قرار است به عنوان یک میان رده به بازار جهانی راه پیدا کند. در ادامه به مرور مشخصات گوشی Redmi Note 12 خواهیم پرداخت.

در همین رابطه بخوانید:

- قیمت نسخه گلوبال گوشی Redmi Note 11 پیش از معرفی رسمی لو رفت
- گوشی ارزان قیمت Redmi Note 11 SE با طراحی زیبا معرفی شد

مشخصات افشا شده از گوشی Redmi Note 12

بر اساس اطلاعات افشا شده، گوشی Redmi Note 12 طراحی آشنای نسل قبلی را خواهد داشت و به نمایشگر تخت مجهز خواهد شد. در بالای نمایشگر این گوشی یک حفره برای دوربین سلفی قرار گرفته است. گوشی Redmi Note 12 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده است.

مشخصات کلیدی گوشی Redmi Note 12 افشا شد؛ دوربین 50 مگاپیکسلی و شارژ 120 واتی

در کنار این دوربین، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد و لنر اولتراواید با حسگر 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود رزولوشن یکسان است اما حسگر استفاده شده در دوربین گوشی Redmi Note 12 نسبت به نسل‌های قبل بهتر شده است.

گوشی Redmi Note 12 از شارژ سریع 120 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. این فناوری شارژ سریع پیش از این برای گوشی +Redmi Note 11 Pro مورد استفاده قرار گرفته بود. شیائومی در جعبه گوشی شارژر و سیم آن را ارائه کرده است. گوشی Redmi Note 12 در 20 دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در