محرومیت انگوت زنگ هشدار را برای مسئولان به صدا درآورده است


محرومیت انگوت زنگ هشدار را برای مسئولان به صدا درآورده است

گرمی- نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: محدودیتی که امروز در شهرستان انگوت شاهد آن هستیم، زنگ خطر و هشدار را برای مسئولان در تلاش مؤثر برای رفع محرومیت به صدا درآورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی اسماعیلی عصر یکشنبه در جریان بازدید از محور ارتباطی چهار خطه قره‌آغاج – انگوت اظهار کرد: راه از اصلی‌ترین نیازهای توسعه منطقه است و قطعاً در کنار تأمین معاش مردم تدارک زیرساخت‌های اولیه برای توسعه منطقه جز هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های اصلی مسئولان است.

وی تصریح کرد: نباید مردم انگوت و گرمی در اوج محرومیت منتظر مساعدت مسئولان باشند بلکه بر مسئولان استانی و منطقه‌ای تکلیفی انقلابی و ارزشی است که آستین بالا زده و به صورت جهادی برای رفع محرومیت از چهره این منطقه قدم‌های عملیاتی و راستینی را بردارند.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان به رغم محرومیت مزمنی که به آن گرفتار شده در برخورداری از ابتدایی‌ترین امکانات نیز بی‌بهره مانده که ضروری است در کنار احداث محور چهار خطه انگوت – قره‌آغاج نقاط حادثه‌خیز این مسیر برطرف شده و بهسازی و روان‌سازی عبور و مرور را در این محور ارتباطی شاهد باشیم.

اسماعیلی افزود: در کنار راه دسترسی مناسب که خواسته به حق مردم منطقه است باید به روستاهای انگوت در تأمین آب شرب توجه شود چرا که در این مناطق صدای العطش بلند شده و خشکسالی سال‌جاری نیز این اوضاع را تشدید کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نگرانی‌های مردم از شرایط عدم توسعه‌یافتگی منطقه ما را نیز به حرکت جهادی واداشته تا از مسئولان کشوری و استانی بخواهیم با تأمین اعتبار مورد نیاز برای رفع محرومیت در این مناطق، گام‌های مؤثری را بردارند.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در تأمین اعتبارات مجلس رویکرد محرومیت‌زدایی را به عنوان یک اصل اساسی قرار داده و قطعاً در بودجه سال آینده نیز در این حوزه منابع بیشتری را اختصاص خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا