کشتی قهرمانی جهان| شوک ساروی به تیم ملی فرنگی با شکست مقابل الکسانیان/ مرد یخی؛ سریع و خشن تا فینال!


کشتی قهرمانی جهان| شوک ساروی به تیم ملی فرنگی با شکست مقابل الکسانیان/ مرد یخی؛ سریع و خشن تا فینال!

مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با پی‌گیری مبارزات نمایندگان ایران خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با پی‌گیری مبارزات شاگردان محمد بنا در اوزان ۶۳، ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم صورت گرفت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم علی‌رضا نجاتی که در مبارزات نوبت ظهر به مرحله نیمه‌نهایی رسیده بود، در این مرحله با نتیجه ۲ بر یک مغلوب لری ابولادزه، دارنده مدال نقره جهان از گرجستان شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در این دیدار به مصاف برنده مبارزه شارشنبکوف از قرقیزستان و تیو از چین خواهد رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی که با غلبه بر رقبای نام‌دار این وزن به مرحله نیمه‌نهایی رسیده بود، دراین مرحله در یک کشتی مقتدرانه و یک‌طرفه با نتیجه ۸ بر صفر جانی ختسوریانی از گرجستان را از شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم هم که پژمان پشتام در مرحله نیمه‌نهایی با پذیرش شکست مقابل یاروسلاو فیلچاکوف از اوکراین به نیمه‌نهایی نرسیده بود، با شکست این کشتی‌گیر از دور رقابت‌ها و شانس حضور در جدول شانس مجدد کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز محمدهادی ساروی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل آرتور الکسانیان، قهرمان کشتی جهان و المپیک قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد