تجهیزات مدرن نظامی در هفته دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود


تجهیزات مدرن نظامی در هفته دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برای اولین بار تجهیزات مدرن نظامی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در معرض دید مردم اردبیل قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای برگزاری برنامه‌های متنوع در گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شده که امیدواریم با همراهی دستگاه‌های مختلف این برنامه‌ها اجرایی و عملیاتی شود.

وی از برگزاری نمایشگاه رزمی، فرهنگی دفاع مقدس در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه با محوریت یکی از عملیات‌های جنگ تحمیلی در شورابیل و در جوار موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا از ساز و برگ‌ها و تجهیزات مدرن نظامی در قالب نمایشگاه دفاع مقدس رونمایی کرده و در معرض دید مردم قرار دهیم.

محمدی اصل افزود: در کنار این اقدامات، ضروری است تا باب آشنایی نسل جوان و نوجوان را با دستاوردهای انقلاب اسلامی و دوران پرافتخار دفاع مقدس فراهم کنیم تا این مواریث به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید برنامه‌های محتوایی به نحوی برگزار شود تا نسل آینده در جریان واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس قرار گرفته و با جبهه خصم و جبهه حق آشنایی بیشتری پیدا کنند.

محمدی اصل اضافه کرد: در شهر اردبیل با همراهی مسئولان بیش از ۴۰ برنامه متنوع در گرامیداشت این هفته برگزار خواهد شد که برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلف عمرانی از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

وی بیان کرد: علاوه بر مرکز استان در سایر شهرها نیز در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های جذاب و نوآورانه برگزار خواهد شد تا زمینه آشنایی بیشتر با دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برای عموم مردم فراهم آید.

محمدی اصل در ادامه سخنان خود اظهار کرد: باید این برنامه‌ها به شکل فراگیر و با روایت‌گری صحیح برگزار شده و ما بتوانیم بهترین و نفیس‌ترین سرمایه‌های ارزشی و معنوی را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از فرماندهان پیشکسوت دوران دفاع مقدس خواست تا از این فرصت برای انتقال و نشر دستاوردهای دفاع مقدس به ویژه بیان خاطرات و رشادت‌های رزمندگان استفاده کرده و در برابر هجمه‌های سنگین استکبار جهانی که در فضای مجازی علیه دفاع مقدس شایعه‌پراکنی می‌کند، با بازگو کردن واقعیت‌ها جلوی تحریف‌های تاریخی گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط