عکس | مرگ دلخراش یک زن به خاطر انفجار تلفن همراه!


عکس | مرگ دلخراش یک زن به خاطر انفجار تلفن همراه!

ادعای بزرگ درباره زنی که برای استفاده از گوشی همراه ردمی 6A جانش را از دست داده است ، بلوایی در هندوستان به پا کرده است. زومیت در این باره روایتی دارد از اتفاقی که چالشی بزرگ پیش روی برند چینی شیائومی قرار خواهد داد.

یوتیوبری با انتشار تصاویری در توییتر از مرگ یک زن هندی براثر انفجار گوشی ردمی 6A شیائومی خبر داده است. این فرد می‌گوید فرد فوت‌شده ردمی 6A را هنگام خوابیدن درکنار صورتش روی بالش قرار داده بود و به‌دلیل انفجار گوشی، هرگز از خواب بیدار نشد. شیائومی در واکنش به این ماجرا می‌گوید در حال تحقیقات است تا صحت موضوع را بررسی کند.

منبع اصلی ادعای انفجار ردمی 6A حساب کاربری MD Talk YT در توییتر است که تصویری دل‌خراش از فرد فوت‌شده را به‌اشتراک گذاشته است. تصاویر منتشرشده از ردمی 6A نشان می‌دهند پنل جلویی دستگاه تخریب شده و تصاویر منتشرشده از پنل پشتی نیز نشان‌دهنده‌ی انفجار باتری گوشی است.

عکس | مرگ دلخراش یک زن به خاطر انفجار تلفن همراه!

MD Talk YT در توییت دیگری می‌گوید خانواده‌ای که به‌دلیل انفجار باتری ردمی 6A عزیز خود را از دست داده‌اند، در وضعیت مالی نامناسبی به‌سر می‌برند و فرزند فرد فوت‌شده هم‌اکنون در ارتش هند است: «او صرفاً از گوشی‌اش برای برقراری تماس و تماشای ویدئو در یوتیوب استفاده می‌کرد.» یوتیوبر درخواست کرده است که شیائومی مسئولیت این اتفاق را برعهده بگیرد.

عکس | مرگ دلخراش یک زن به خاطر انفجار تلفن همراه!

این نخستین‌باری نیست که خبری با محوریت انفجار باتری گوشی‌های هوشمند می‌شنویم؛ چراکه گلکسی نوت 7 سامسونگ یکی از معروف‌ترین نمونه‌های این اتفاق است. مدتی پیش، گوشی وان پلاس نورد ۲ نیز حین تماس منفجر شد و به دست و صورت یک فرد آسیب زد. در سال ۲۰۱۹ هم، یکی دیگر از گوشی‌های برند ردمی، یعنی مدل 9A، در جیب یک نفر منفجر شد.

درحالی‌که پیش‌تر شاهد انفجار گوشی‌ها بوده‌ایم، ظاهراً این نخستین‌باری است که انفجار باتری گوشی باعث مرگ یک انسان می‌شود. درحال‌حاضر، دلیل انفجار باتری گوشی شیائومی مشخص نیست.

زومیت نمی‌تواند به‌صورت مستقل ادعای انفجار باتری گوشی شیائومی را تأیید یا تکذیب کند.

4141

کد خبر 1672867

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید