هوای شادگان خوزستان در شرایط خطرناک قرار گرفت


هوای شادگان خوزستان در شرایط خطرناک قرار گرفت

ایرنا: سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوای شادگان را در شرایط خطرناک و هوای هندیجان و کارون را در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها اعلام کرد. در پی وقوع گرد و غبار در برخی شهرهای خوزستان، سامانه پایش کیفی هوای کشور در ساعت ۲۲ روز یکشنبه،...

هوای شادگان خوزستان در شرایط خطرناک قرار گرفت

ایرنا: سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوای شادگان را در شرایط خطرناک و هوای هندیجان و کارون را در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها اعلام کرد.

در پی وقوع گرد و غبار در برخی شهرهای خوزستان، سامانه پایش کیفی هوای کشور در ساعت ۲۲ روز یکشنبه، شاخص کیفی هوای شادگان را ۵۰۰ در شرایط خطرناک اعلام کرده است.

همچنین این سامانه شاخص کیفی هوای هندیجان را ۱۸۶ و کارون ۱۵۶ در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها گزارش کرده است. بنا بر این گزارش، شاخص کیفی هوای بهبهان ۱۲۶، شوشتر ۱۰۴، گتوند ۱۰۶ و اهواز ۱۰۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و شاخص کیفی هوای امیدیه، اندیمشک، ایذه، رامشیر، رامهرمز و مسجدسلیمان نیز در این زمان در شرایط قابل قبول (سالم) گزارش شده است.

ایستگاه‌های پایش هوا در آبادان، خرمشهر، بندرامام خمینی(ره)، حمیدیه، دزفول و شوش نیز از مدار خارج بوده و داده‌ای برای نمایش نداشتند.

گرد و غبار با ۶ برابر حد مجاز در خرمشهر

همچنین روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در ساعت ۱۶ امروز یکشنبه میزان گرد و غبار ۱۰ میکرون (PM۱۰) را در خرمشهر ۸۵۴ میکروگرم برمترمکعب (۶ برابر حدمجاز) اعلام کرد. میزان غلظت گرد و غبار در همین زمان در هندیجان ۵۴۵ ، شادگان ۳۲۰ و اهواز ۱۶۱ میکروگرم برمترمکعب گزارش شد.

بر اساس این گزارش، هواشناسی خوزستان، تا روز دوشنبه وزش باد در مناطق غربی، جنوبی، مرکزی و شمال غربی خوزستان را متوسط گاهی شدید پیش بینی کرده که احتمال برخاستن گرد و غبار محلی و موقتی در ساعاتی از بعدازظهرها در این مناطق وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان