خدمت‌رسانی موکب احباب الحسین (ع) مسجد جامع اصفهانک به عزاداران حسینی


خدمت‌رسانی موکب احباب الحسین (ع) مسجد جامع اصفهانک به عزاداران حسینی

حجت‌الاسلام بدری گفت: موکب احباب الحسین(ع) مسجد جامع اصفهانک به عزاداران حسینی شرکت‌کننده در همایش جاماندگان اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

حجت الاسلام «سید مجتبی بدری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع اصفهانک ویژه برنامه های متنوعی برای ماه صفر و به ویژه ایام اربعین حسینی تدارک دیده است، اظهار کرد: موکب احباب الحسین (ع) همه ساله در ماه صفر به مدت 20 روز به همت اهالی این مسجد در بزرگراه شهید آیت الله محلاتی، نبش خیابان شهید فتح اللهی جنوبی، به مردم عزادار خدمت رسانی می کند.

امام جماعت مسجد جامع اصفهانک افزود: اهالی این مسجد در قالب همین موکب احباب الحسین (ع) در مسیر پیاده روی اربعین حسینی در همایش جاماندگان از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به شیعیان آل الله (ع)خدمت رسانی می کنند.

وی اضافه کرد: مسجد جامع اصفهانک در دهه سوم ماه محرم یادواره شهدای دفاع مقدس را با سخنرانی یکی از فرماندهان سپاه برگزار می کند. همچنان که در ماه محرم همایش بزرگ جهاد تبیین را با حضور ائمه جماعات و بسیجیان مساجد منطقه 14 تهران با سخنرانی سردار حسنزاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) برگزار کردیم. ما همه ساله از سخنرانی فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برخی از مسئولان کشور همچون دکتر محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه تهران استفاده کرده ایم.

بدری گفت: هیئت های مذهبی مختلف مستقر در محله اصفهانک تهران از جمله هیئت محبان حضرت علی اکبر (ع) همکاری خوبی با مسجد جامع احباب الحسین (ع) در خدمت رسانی به شرکت کنندگان در همایش جاماندگان اربعین حسینی دارند و این روند در برپایی موکب احباب الحسین (ع) نیز تداوم می یابد.

وی ادامه داد: شبکه ای از مسجدی و هیئتی ها که در محله اصفهانک تشکیل شده است در مناسبت های مختلف از جمله در ماه صفر به مردم خدمت رسانی می کنند. ضمن اینکه در شناسایی و توزیع بسته های ارزاق میان نیازمندان بسیار فعال است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس