ستاد اربعین درباره انتقال پیکرهای جانباختگان تصادف مرگبارِ در بابل عراق/ مشکلی برای خروج از کشور وجود ندارد


ایلنا: رییس ستاد اربعین و معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه برای خروج از مرزها مشکلی وجود ندارد درباره انتقال پیکر زائرانی که در حادثه روز گذشته در استان بابل عراق جان خود را از دست دادند، توضیحاتی ارائه کرد. «مجید میراحمدی»...

ستاد اربعین درباره انتقال پیکرهای جانباختگان تصادف مرگبارِ در بابل عراق/ مشکلی برای خروج از کشور وجود ندارد

ایلنا: رییس ستاد اربعین و معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه برای خروج از مرزها مشکلی وجود ندارد درباره انتقال پیکر زائرانی که در حادثه روز گذشته در استان بابل عراق جان خود را از دست دادند، توضیحاتی ارائه کرد.

«مجید میراحمدی» رییس ستاد اربعین و معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: در حال حاضر مشکلی برای خروج از مرزها وجود ندارد. سهمیه‌بندی هم که اعلام شده در خصوص اتوبوس‌ها است که برای انتقال زائران اقدام می‌کنند و هیچ مشکلی برای خروج نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در عراق هم از اتوبوس‌های ایرانی برای جابجایی زائران استفاده می‌شود، ادامه داد: بله، در این خصوص هم تاحدی مشکلات رفع شده است، البته هنوز به طور کامل این مشکلات رفع نشده و ما در حال تلاش برای رفع آن هستیم.

رییس ستاد اربعین گفت: روند بازگشت زائران به کشور نیز در حال انجام است و به خوبی پیش می‌رود و مشکلی در این زمینه نداریم.

میراحمدی در پاسخ به این سوال که آیا ۱۱ زائری که در حادثه روز گذشته در استان بابل فوت شده‌اند، ایرانی هستند، گفت: اقدامات لازم برای بازگشت این افراد به کشور در حال انجام است و به ایران منتقل می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر