«دفاع مقدس» یادآور مجاهدت‌ها و تلاش‌های شهدا و ایثارگران است


«دفاع مقدس» یادآور مجاهدت‌ها و تلاش‌های شهدا و ایثارگران است

اردبیل-مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: «دفاع مقدس» یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران در سنگر دفاع مقدس است که نباید فراموش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اکبر اکبری شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های «هفته دفاع مقدس» اظهار کرد: «دفاع مقدس» یادآور تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌ها شهدا و ایثارگران در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران در حقیقت پاسداشت ارزش‌ها، شرافت‌ها و خوبی‌ها است، گفت: پیشرفت کنونی کشور حاصل از خود گذشتگی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: با برگزاری هرچه با شکوه‌تر آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رشادت‌های این بزرگواران برای نسل جوان باید به بهترین نحو ممکن تبیین شود.

حجت‌الاسلام اکبری ادامه داد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم شرایطی را فراهم کنند تا از ایثارگران در این هفته به نحو احسن تجلیل شود چرا که رزمندگان زیاده خواه نیستند ولی نباید به باد فراموشی سپرده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، تجلیل از پیشکسوتان جبهه و جنگ، دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا و ایجاد غرفه در نمایشگاه هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟