گزارش سال عملکرد تبلیغات بازار با بیان دریافت 29٫5 میلیون نصب


گزارش سال عملکرد تبلیغات بازار با بیان دریافت 29٫5 میلیون نصب

گزارش سال عملکرد تبلیغات بازار با بیان دریافت ۲۹٫۵ میلیون نصب توسط تبلیغ‌دهندگان و توسعه‌دهندگان از سرویس‌های تبلیغات در بازار در سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

این گزارش را از اینجا دریافت کنید. در بازار ظرفیت ۹ میلیارد بار نمایش ردیف آگهی در جزییات برنامه و ۲/۸ میلیارد نمایش در تبلیغات در جستجوی بازار در یک سال وجود دارد.

براساس این گزارش تعداد نصب داده شده «تبلیغات در جستجو» بازار با رشد ۲۳ درصدی نسبت به سال گذشته به ۲۹/۵ میلیون نصب رسید. این تعداد بیشتر از جمعیت کل کشورهای حاشیه خلیج فارس یا مجموع جمعیت پرتغال و هلند است.

در بازار ظرفیت بیشترین هزینه نصب اپلیکیشن در سه عبارت «علی بابا قطار»، «بلیط هواپیما» و «بلیط قطار» ثبت شد.

گزارش سال عملکرد تبلیغات بازار با بیان دریافت 29٫5 میلیون نصب

تعداد ۱۲۹۶ بازی و برنامه تبلیغی در سرویس‌های بازار شروع کرده‌اند و از این تعداد ۱۰۴۳ برند روی کلماتی برندی غیر از برند خود نیز تبلیغ گذاشتند.

مازیار امینی مدیر محصول در بخش تبلیغات در بازار در مورد رقابت شکل گرفته می‌گوید: « اینکه نرخ تبدیل بازدید به نصب اورگانیک در بازار ۵۸٪ و این نرخ در تبلیغات بازار بالای ۵۰٪ است، نشان از این دارد که در این مدت توانسته‌ایم با ارائه تبلیغات مرتبط این کانال تبلیغاتی را معتبر نگه داریم و مانع اذیت شدن کاربر شویم.»

او در مورد توسعه بخش تبلیغات در بازار اینطور می‌گوید: ما تلاش می‌کنیم تا کسب و کارها سریع‌تر و با کیفیت بیشتری به ظرفیت ۹ میلیارد بار نمایش ردیف آگهی در جزییات برنامه و ۲/۸ میلیارد نمایش در تبلیغات در جستجوی بازار در یک سال دسترسی پیدا کنند. راه اندازی سرویس تبلیغات هوشمند نیز با با همین رویکرد صورت گرفته است»

۸۰ درصد تبلیغ دهندگان روی برند دیگری تبلیغ گذاشتند

این گزارش در ادامه ۲۰ برندی را که بیشتری تبلیغ روی آن‌ها صورت گرفته است معرفی کرده که اپلیکیشن ایرانی «روبیکا» در صدر این لیست به چشم می‌خورد. دیوار، شاد و اسنپ نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

گزارش سال عملکرد تبلیغات بازار با بیان دریافت 29٫5 میلیون نصب

رکوردهای تبلیغات در بازار

این گزارش رکورد نصب روزانه یک برنامه در تبلیغات در جست‌وجو را ۱۸ هزار و ۸۳۶ نصب و رکورد نصب یک برنامه در تبلیغات در گشت‌وگذار را ۴ هزار و ۲۱۱ نصب اعلام کرده است.

این آمار برای رکوردهای نصب در یک روز در تبلیغات در بازار برای بازی‌ها ۳ هزار و ۷۵۶ عدد در تبلیغات در گشت‌وگذار و هزار و ۱۰۶ نصب در تبلیغات در جست‌وجو اعلام شده است.

بازار در سال گذشته با اضافه کردن سرویس تبلیغاتی هوشمند سعی کرده تا فرایند گرفتن نصب را پیش از پیش برای تبلیغ‌دهندگان تسهیل کند.

تیم پشتیبانی بازار به نشانی ایمیل developers@cafebazaar.ir همواره پاسخگوی سؤالات استفاده‌کنندگان از این ابزارها است. همچنین می‌توانید برای ارتباط مستقیم و دریافت مشاوره از کارشناسان تلفن: ۹۱۰۰۹۷۹۸-۰۲۱ دراختیار شما است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !