خدمت‌رسانی به زائرین اربعین درگیر ناهماهنگی‌های داخلی عراق است


خدمت‌رسانی به زائرین اربعین درگیر ناهماهنگی‌های داخلی عراق است

مشهد ـ مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ناهماهنگی‌های داخلی کشور عراق در جریان خدمت‌رسانی به زائران اربعین موجب بروز برخی مشکلات شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر نیشابوری اظهار کرد: اتوبوس‌های مشهد براساس اعلام ستاد اربعین کشور به عراق اعزام شدند و پس از پیگیری‌های فراوان اتوبوس‌ها از مرز مهران وارد عراق شد اما طرف عراقی اعلام کرده اتوبوس‌ها تنها اجازه تردد در مسیر مهران تا کوت را دارند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: در نهایت به دلیل عدم همکاری مسئولان در کوت اجازه این کار داده نشد و محل اقامت اتوبوسرانان نیز با مشکل مواجه شد.

وی بیان کرد: ناهماهنگی‌های داخلی کشور عراق در جریان خدمت‌رسانی به زائران اربعین مشکلاتی ایجاد کرده است. اکنون در حال رایزنی هستیم که اگر همکاری لازم برای خدمت‌رسانی وجود ندارد، به ناچار اتوبوس‌ها را بازگردانیم؛ این در حالی است که عتبه علویه اصرار به خدمات‌رسانی دارد.

نیشابوری ادامه داد: با توجه به ازدحام هموطنان در مرز مهران آمادگی داریم در صورت درخواست مسئولان ستاد اربعین به بازگشت زائران جامانده داخل مرز مهران و محدوده آن کمک کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس