اتحاد کلبا به این برد نیاز داشت؛/ فرهاد مجیدی و سه امتیاز از کاشف مهدی طارمی!


اتحاد کلبا به این برد نیاز داشت؛/ فرهاد مجیدی و سه امتیاز از کاشف مهدی طارمی!

پیروزی شاگردان فرهاد مجیدی مقابل تیمی رقم خورد که سرمربی‌اش کاشف مهدی طارمی در فوتبال پرتغال محسوب می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوم لیگ ادنوک امارات، تیم اتحاد کلبا موفق شد الوحده را در دیداری خارج از خانه با یک گل شکست دهد و به اولین پیروزی با هدایت سرمربی ایرانی خود برسد.

آن‌طور که روزنامه الخلیج نوشته، الوحده برای سومین فصل متوالی در هفته دوم لیگ امارات از پیروزی ناکام ماند و این بار مقابل تیم اتحاد کلبا شکست خورد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که جدال الوحده و اتحاد کلبا، تقابل میان سرمربیان پرتغالی و ایرانی دو تیم نیز محسوب می‌شد؛ جایی که کارلوس کاروالهال چیزی برای ارائه مقابل فرهاد مجیدی نداشت و همان‌طور که در نشست خبری نیز توضیح داد، تنها یکی از بازیکنانش در حد و اندازه‌های این بازی ظاهر شد.

او از ژائو پدرو حمایت کرد و گفت که این بازیکن در خط حمله تنها بود و همچنین تاکید کرد که یک پنالتی به سود تیمش گرفته نشد؛ ادعایی که ساعتی بعد در بیانیه رسمی باشگاه الوحده نیز تکرار شد.

اتحاد کلبا به این برد نیاز داشت؛/ فرهاد مجیدی و سه امتیاز از کاشف مهدی طارمی!

کارلوس کاروالهال سرمربی سابق ریوه‌آوه، در حالی مقابل فرهاد مجیدی قرار گرفت که نام او برای همیشه در کنار یک ایرانی دیگر، مهدی طارمی، هم شنیده خواهد شد چراکه او وقتی سرمربی ریوه‌آوه بود، این مهاجم گلزن را به فوتبال پرتغال معرفی کرد.

روزنامه الخلیج با تمجید از فرهاد مجیدی نوشت که او توانسته «مسیر اتحاد کلبا را اصلاح» کند و بر اساس نوشته این روزنامه «اتحاد کلبا با واقع‌نگری در زمین حاضر شد و شایسته پیروزی» نیز بود.

مجیدی، پس از این بازی با تمجید از اسماعیل مطر، کاپیتان الوحده گفت که او نشان داده سن فقط یک عدد است. اسماعیل مطر 39 ساله که در دوره بازی فرهاد مجیدی برای العین نیز پیراهن الوحده را برتن داشت، در این بازی از ابتدا برای تیمش به میدان رفت.

اتحاد کلبا جمعه 25 شهریور به مصاف الظفره خواهد رفت و بازی بعدی نیز مقابل العین خواهد بود که این دیدار هم باتوجه به سابقه درخشان حضور مجیدی در العین، جدال جذابی خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری