فرار از سقوط به جای کسب قهرمانی/ ماموریت عجیب آزمون و یاران در لورکوزن!


فرار از سقوط به جای کسب قهرمانی/ ماموریت عجیب آزمون و یاران در لورکوزن!

تساوی 2-2 مقابل هرتابرلین هم باعث نشد که بحران لورکوزن در ابتدای فصل جدید بوندسلیگا به پایان برسد.

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن با چهار امتیاز از شش مسابقه در رده هفدهم جدول رده‌بندی بوندسلیگا قرار دارد. موضوعی که حتی خشم هواداران را هم به دنبال داشته تا جایی‌که دو هوادار پیراهن‌های بازیکنان را که در استادیوم المپیک به سمت‌شان انداخته بودند به عقب پرت کردند!
جراردو سیوانه، سرمربی 43 ساله سوییسی در خصوص این شرایط بعد از بازی با هرتا گفت: "من می‌توانم ناامیدی هواداران را درک کنم، اما ما نیز ناامید هستیم. ما خیلی فعال‌تر بودیم."
این ضعیف‌ترین شروع لورکوزن در 40 سال گذشته بوده است. آن‌ها فصل 83-1982 را با سه امتیاز از شش بازی نخست آغاز کرده بودند و اکنون با یک برد و یک تساوی و چهار شکست، تنها یک امتیاز بیشتر از آن زمان دارند. وضعیتی که برای آنها خطرناک است چراکه به جای تلاش برای کسب عنوان قهرمانی اکنون باید برای فرار از منطقه سقوط بجنگند!

فرار از سقوط به جای کسب قهرمانی/ ماموریت عجیب آزمون و یاران در لورکوزن!

کریم دمیربای، بهترین بازیکن لورکوزن در دیدار برابر هرتا معتقد است تیم در مشکل عمیقی فرو رفته است: "این شرایط مشخص خواهد کرد که آیا ما یک خانواده هستیم و بنیان آن پایدار است یا خیر. ما با هم از این وضعیت خارج خواهیم شد. باور کنید، بعد از چند بازی خواهید پرسید: آیا دوباره به سمت لیگ قهرمانان می رویم؟"
اما آنچه مشخص است بازیکنان اصلی تیم همه پشت سرمربی قرار دارند. لوکاس هرادکی، کاپیتان 32 ساله لورکوزن می‌گوید: "مطمئناً هیچ مشکلی با مربی وجود ندارد، او فوق‌العاده است. البته شرایط برای او هم سخت است. ما با هم در این وضعیت بد گرفتار هستیم."
گفتنی است لورکوزن در نخستین بازی خودش در لیگ قهرمانان اروپا هم برابر کلوپ بروژ شکست خورد تا به همراه پورتو در قعر جدول قرار بگیرد. وضعیتی که کاملا در موقعیت عکس از پیش‌بینی‌های هواداران و ارکان باشگاه لورکوزن در ابتدای فصل قرار دارد و باید دید سرمربی سوییسی لورکوزن چه زمانی تیم را از بحران خارج خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس