احتمال جریمه نقدی و محرومیت تیم ملی فوتبال ایران از میزبانی


احتمال جریمه نقدی و محرومیت تیم ملی فوتبال ایران از میزبانی

اواخر شهریور ماه جلسه انضباطی فیفا برای بررسی اتفاقات دیدار ایران – لبنان در استادیوم امام رضای مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، روند برگزاری آخرین بازی تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 در استادیوم امام رضای مشهد با حواشی همراه بود. به تعدادی از بانوان که برای تماشای این بازی به استادیوم امام رضای مشهد آمده بودند، اجازه ورود به استادیوم داده نشد و برخی از برخوردها با تماشاگران زن موجب پدید آمدن حواشی شد که در نهایت، فیفا را نسبت به چگونگی برگزاری این بازی حساس کرد.
فیفا تاکنون دوبار در این خصوص از فدراسیون فوتبال ایران توضیح خواسته است. به تازگی نیز فدراسیون فوتبال ایران در مهلت تعیین شده، اتفاقات را مورد بررسی قرار داد و توضیحات را به کمیته انضباطی فیفا ارائه کرد.
باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی فیفا چه تصمیمی در اینباره خواهد گرفت. جریمه نقدی و احتمال محرومیت ایران از میزبانی در یکی دو دیدار خانگی وجود دارد! این در حالی است که فدراسیون فوتبال در ماه‌ های اخیر تلاش کرد تا به الزامات فیفا در خصوص مسابقات لیگ برتر توجه نشان دهد و به تازگی نیز مقدمات حضور بانوان در بازی‌ های لیگ برتر و در استادیوم آزادی مهیا شده است.
گفته می شود فدراسیون فوتبال ایران در توضیحات ارائه شده مدعی شد که قرار نبود دیدار ایران – لبنان با حضور تماشاگران خانم برگزار شود و بلیت‌ فروشی در این زمینه صورت نگرفت و حضور آنها در بیرون استادیوم امام رضای مشهد بدون هماهنگی و خودجوش بوده است. در صورتی‌ که توضیحات فدراسیون فوتبال ایران برای کمیته انضباطی فیفا قانع‌ کننده باشد ممکن است رای محرومیت برای فدراسیون فوتبال ایران در نظر گرفته نشود اما به دلیل شیوه برخورد با تماشاگران خانم احتمال جریمه نقدی برای فدراسیون فوتبال ایران وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر