مکث موتور فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک در شهریور 1401 را آغاز کرد


مکث موتور فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک در شهریور 1401 را آغاز کرد

مکث موتور فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک در شهریور 1401 را آغاز کرد. نسخه اتوماتیک پیکاپ کلوت با قیمت قطعی و با موعد تحویل 90 روزه به بازار عرضه می‌شود.شرکت مکث موتور سال قبل پیکاپ دو کابین دو دیفرانسیل کلوت را به بازار عرضه کرد که با استقبال زیاد...

مکث موتور فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک در شهریور 1401 را آغاز کرد. نسخه اتوماتیک پیکاپ کلوت با قیمت قطعی و با موعد تحویل 90 روزه به بازار عرضه می‌شود.

شرکت مکث موتور سال قبل پیکاپ دو کابین دو دیفرانسیل کلوت را به بازار عرضه کرد که با استقبال زیاد مشتریان مواجه شد و بسیاری نیز خواستار عرضه نسخه اتوماتیک آن شدند. در همین راستا مکث موتور با توجه به استقبال مشتریان تصمیم گرفت تا نسخه اتوماتیک آن را در شهریورماه به بازار عرضه کند. این خودرو با قیمت قطعی و با موعد تحویل فوری به مشتریان عرضه می‌شود. مشتریان برای خرید این خودرو باید به نمایندگی‌های مجاز مکث موتور مراجعه کنند.

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک در شهریور 1401

شرکت مکث موتور در این طرح فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک را با قیمت قطعی 1 میلیارد و 187 میلیون تومان به بازار عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند در زمان ثبت نام مبلغ 600 میلیون تومان را پرداخت کنند و مابقی قیمت خودرو یعنی 587 میلیون تومان دیگر را در قالب یک چک به تاریخ 20 آذر 1401 بپردازند. این پیکاپ با موعد تحویل 90 روز کاری به مشتریان عرضه خواهد شد.

مکث موتور فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک در شهریور 1401 را آغاز کرد

گفتنی است پیکاپ کلوت به یک پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

از امکانات این پیکاپ دو دیفرانسیل بازار ایران می‌توان به پوشش ضد خش قسمت بار، لاستیک زاپاس فول سایز، سیستم اتوماتیک تهویه هوا با صفحه لمسی، کامپیوتر سفری، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، مانیتور لمسی هشت اینچی، سیستم ورود بدون کلید و کروز کنترل اشاره کرد.

پیکاپ کلوت اتوماتیک از امکانات ایمنی مانند سیستم ضد سرقت، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ، قفل ایمنی کودک، سیستم پایداری الکترونیک، سیستم کمکی ترمز، سیستم ترمز ترکیبی و سیستم ترمز ضد قفل نیز بهره می‌برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت