بهسازی روستاهای هدف گردشگری از اولویت‌های بنیاد مسکن است


بهسازی روستاهای هدف گردشگری از اولویت‌های بنیاد مسکن است

تبریز- معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گفت: بهسازی روستاهای هدف گردشگری با همکاری سازمان میراث فرهنگی برای رونق گردشگری در این روستاها از اولویت‌های بنیاد مسکن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا شاملو در بازدید از طرح هادی روستاهای اولی کندی، گلزار و گلوجه تبریز افزود: در این راستا اعتبار مناسب از سوی این بنیاد تخصیص می‌یابد.

وی اظهار داشت: آذربایجان شرقی با توجه به دارا بودن بافت تاریخی در روستاهای خود از اهمیت ویژه‌ای در این خصوص برخوردار است و به طور یقین در آینده گام‌های خوبی در این زمینه در این استان برداشته می‌شود.

شاملو، با اشاره به اختصاص اعتبار مورد نیاز برای توسعه روستاهای کمتر توسعه یافته از محل اعتبارات ملی، ادامه داد: قیر یارانه‌ای نیز جهت بهسازی معابر و اجرای طرح‌های هادی روستاهای کشور اختصاص می‌یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی نیز در این بازدید با اشاره به عملکرد این بنیاد در روستاها، گفت: بنیاد مسکن شهرستان تبریز از محل اعتبارات استانی برای اجرای طرح هادی، جدول گذاری و سنگفرش روستاهای اولی کندی و گلوجه نزدیک به یک میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است.

حجت الله سروری افزود: برای تکمیل و اتمام عملیات جدول گذاری، سنگفرش و اصلاح معابر روستای گلزار از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری بیش از ۲۶۰ میلیون تومان هزینه شده و با اجرای طرح متنوع در این سه روستا، ۷۵۰ خانوار با بیش از سه هزار نفر از نعمت اجرای این طرح‌ها بهره مند شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403