کمبود نیروی آموزشی در مدارس شهرستان شهرضا


کمبود نیروی آموزشی در مدارس شهرستان شهرضا

شهرضا _ رئیس آموزش و پرورش شهرضا گفت: ۶۰ نیروی خروجی از دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش شهرضا اعزام شدند اما با این حال آموزش و پرورش هنوز به ۱۲۰ نیروی دیگر احتیاج دارد.

احمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرضا به حمایت ویژه از سوی اولیا، معلمین و دانش آموزان نیاز دارد، دانش‌آموزان در ایام کرونا به دلیل تعطیلی‌ها ممکن است دچار آسیب‌های اجتماعی، جسمانی و روحی و روانی شده باشند که ممکن است اثرات این آسیب‌ها در چندین سال آینده مشخص شود به همین دلیل به حمایت ویژه از سوی اولیا و مربیان نیاز است.

وی در مورد سرویس ایاب و ذهاب مدارس تصریح کرد: برنامه سرویس ایاب و ذهاب عمومی برای دانش آموزان بی بضاعت متناسب با ساعت ورود و خروج مدارس در دستور کار خواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهرضا ادامه داد: از پلیس راهور انتظار می‌رود برای مدارسی که در کنار خیابان‌ها و یا نزدیک مسیرهای پرخطر هستند، علائم راهنمایی رانندگی به ویژه سرعتگیرها و رنگ آمیزی‌های خاص را لحاظ کنند.

رمضانی تصریح کرد: هر مؤسسه آموزشی از هر ارگانی که مجوز می‌گیرد اگر مخاطب زیر ۲۰ سال دارد باید نظارت محتوا تحت نظر آموزش و پرورش شهرستان باشد، برای بعضی از آموزشگاه‌ها هیچ نظارتی وجود ندارد که از مهرماه تیم تخصصی نظارت آموزشگاه‌های آزاد در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی درمورد تعطیلی مدارس افزود: امسال به هیچ وجه تعطیلی در مدارس نخواهد بود و نماز جماعت در مدارس نیز از این پس در مدارس آغاز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند