پویش نذر خون با شعار «ایثار حسینی و اهدای خون آگاهانه» در گلستان


پویش نذر خون با شعار «ایثار حسینی و اهدای خون آگاهانه» در گلستان

گرگان- مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: به مناسبت اربعین حسینی، پویش نذر خون جاماندگان از اربعین حسینی با شعار «ایثار حسینی و اهدای خون آگاهانه» در گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: مردم گلستان از اهدای نذر خون در ماه محرم، استقبال کرده و در راستای اهداف ایثارگرانه خود و به نیت محرم، نذر خون داشتند.

مدیرکل انتقال خون گلستان افزود: به همین منظور و در ادامه این مسیر، پویشی با شعار «ایثار حسینی و اهدای خون آگاهانه» در روز اربعین حسینی خواهیم داشت تا اهداکنندگان خون و جاماندگان از این سفر معنوی که امسال نتوانستند به زیارت امام حسین (ع) مشرف شوند، در آن شرکت کنند.

وی بیان کرد: مراکز اهدای خون فعال در اربعین حسینی استان گلستان شامل مرکز اهدای خون گرگان، مرکز اهدای خون علی آبادکتول، مرکز اهدای خون گنبد کاووس و تیم سیار خونگیری گالیکش است.

محمدی گفت: شهروندان گلستانی می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری با استفاده از سامانه اینترنتی نوبت‌دهی اهدای خون حضور خود را از پیش اعلام کنند.

مدیرکل انتقال خون گلستان در پایان از عموم مردم دعوت کرد که در این پویش شرکت کرده و در تامین نیازمندی خون و فرآورده‌های خونی بیماران یاری رسان باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...