اعزام نمایندگان ایران به یازدهمین دوره مسابقات بین المللی کویت


اعزام نمایندگان ایران به یازدهمین دوره مسابقات بین المللی کویت

غلام آزاد در رشته حفظ کل، شجاع زویدات در رشته حفظ کل همراه با قرائات دهگانه، رضایی در رشته حفظ کل بخش شکوفه‌ها به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران به مسابقات کویت اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بنابر اطلاع مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و کمیته اعزام و دعوت از قاریان، علی غلام آزاد از زنجان در رشته حفظ کل، شجاع زویدات از خوزستان در رشته حفظ کل همراه با قرائات دهگانه، رضا رضایی از گیلان در رشته حفظ کل بخش شکوفه‌ها به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران به یازدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم کشور کویت اعزام خواهند شد.

فرایند انتخاب نمایندگان قرآنی جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات مختلف بین المللی بر اساس شرایط و ضوابط کشور میزبان و همچنین بر اساس رتبه‌هایی که در مسابقات سراسری کسب نموده اند توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و کمیته اعزام و دعوت از قاریان انجام می‌گردد. و یکی از نکات حائز اهمیت در این دوره از مسابقات حضور نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ و قرائات عشر می‌باشد که می‌تواند زمینه خوبی برای بروز و ظهور استعداد قرآنیان در این حوزه باشد.

دهمین دوره این مسابقات سال ۹۸ برگزار شد و پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد برگزاری مسابقات در مهرماه امسال خواهیم بود که این مسابقات توسط وزارت اوقاف و امور اسلامی کشور کویت برگزار می‌شود.

همچنین در دوره دهم این مسابقات محمدیوسف درویشی، ۱۱ ساله در رشته حفظ کل نوجوانان، حمیدرضا مقدسی در رشته قرائت تحقیق و رضا گلشاهی در رشته حفظ کل قرآن، نمایندگان ایران بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس