برنامه اهالی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) در حوزه اربعین؛ از حضور فعالانه در اجتماع اربعینی‌ها تا خدمت‌رسانی به دلدادگان حسینی در همایش جاماندگان


برنامه اهالی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) در حوزه اربعین؛ از حضور فعالانه در اجتماع اربعینی‌ها تا خدمت‌رسانی به دلدادگان حسینی در همایش جاماندگان

حجت‌الاسلام والمسلمین بطحائی گفت: حضور فعالانه در اجتماع اربعینی‌ها در مصلی امام خمینی (ره) و خدمت رسانی به دلدادگان حسینی در همایش جاماندگان از جمله فعالیت های اهالی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) در حوزه اربعین است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید حسین بطحائی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) (واقع در تهران، بزرگراه شهید آیت الله محلاتی، نبرد) امسال نیز ویژه برنامه های متنوعی برای ماه های محرم و صفر تدارک دیده بوده است که اجرای همه آنها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بوده است، اظهار کرد: سخنرانی شش مبلغ دینی در شب های محرم و صفر، مداحی جمعی از ذاکران اهل بیت (ع) و توزیع بسته های فرهنگی و ارزاق از جمله این برنامه ها است. حجج اسلام والمسلمین سید حامد بطحائی، قاسملو و مهدوی از جمله سخنرانان این مراسم بودند.

امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) افزود: اطعام عزاداران حسینی در ماه های محرم و صفر همه ساله در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) صورت می گرفت که امسال نیز صورت گرفت، ضمن اینکه تاکنون حدود سه هزار پرس غذای گرم و دویست بسته ارزاق به همت اهالی این مسجد میان نیازمندان در ماه های محرم و صفر توزیع شده است.

وی گفت: جمع آوری نذورات و کمک های مردمی برای برگزاری هرچه با شکوه تر پیاده روی اربعین حسینی در کشور عراق و همایش جاماندگان حسینی در تهران، برنامه دیگر اهالی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) در ماه صفر است.

بطحائی اضافه کرد: اهالی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) در حوزه اربعین فعالیت های دیگری نیز داشته اند که حضور فعالانه و برپایی موکب در اجتماع بزرگ اربعینی ها در مصلی امام خمینی (ره) تهران از جمله این برنامه ها است. همچنین گروهی از اهالی این مسجد در قالب یک هیئت به پیاده روی اربعین اعزام شدند و توفیق خدمت به زائران اربعین حسینی را در یکی از موکب های مستقر در شهر کربلا پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: اهالی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) همچنین از شب اول محرم تاکنون بیش از سیصد بسته مرتبط با ملزومات حجاب و عفاف میان بانوان منطقه نبرد تهران توزیع کردند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا