برگزاری کارگاه مشاوره تحصیلی ویژه بچه های مسجد در کانون «شهدای مسجد بیت الله» فسا


برگزاری کارگاه مشاوره تحصیلی ویژه بچه های مسجد در کانون «شهدای مسجد بیت الله» فسا

مرزبان از برگزاری کارگاه مشاوره تحصیلی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا خبر داد.

«محمدصادق مرزبان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در رستای راهنمایی و هدایت بچه های مسجد به منظور تسهیل در شیوه مطالعه و درس خواندن و همچنین تقویت بنیه علمی و تحصیلی آنها، کارگاه مشاوره تحصیلی ویژه مسجدی های عضو کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا افزود: این کارگاه مشاوره تحصیلی ویژه دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این کارگاه، روش برنامه ریزی تحصیلی به منظور هدفمند کردن مطالعه و درس خواندن دانش آموزان آموزش داده می شود.

مرزبان خاطرنشان کرد: شیوه مطالعه دروس، استفاده از تجربیات تحصیلی و موفقیت در کنکور از دیگر محورهای این کارگاه مشاوره تحصیلی است که ویژه دانش آموزان عضو کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» فسا صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه تدریس این کارگاه به همت «کمالی» از دانشجویان رشته دندانپزشکی انجام می شود، اظهار کرد: این کارگاه روز دوشنبه 21 شهریورماه از ساعت 20 در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا، در پایان از عموم بچه های مسجد در مقطع متوسطه دوم به منظور شرکت در این کارگاه مشاوره تحصیلی دعوت کرد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده