راه اندازی آسانسور برخی ایستگاه‌های افتتاح شده مترو تهران


راه اندازی آسانسور برخی ایستگاه‌های افتتاح شده مترو تهران

شرکت مترو تهران اعلام کرد: برخی آسانسورهای نصب شده در ایستگاه‌های شبکه مترو پایتخت به‌زودی راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، شرکت مترو تهران اعلام کرد: پیرو بازدید ناظران بازرسی اداره استاندارد استان تهران از آسانسور ایستگاه اقدسیه و رفع ایرادات مورد نظر، تاییدیه آسانسور این ایستگاه در سامانه مربوطه ثبت و راه اندازی آن آغاز شد.

در همین زمینه بازدیدهای میدانی از آسانسورهای سایر ایستگاه‌های بهره برداری شده قبلی نیز به نوبت در دستور کار نمایندگان اداره استاندارد قرار داشته و به نظر می‌ رسد ایستگاه های استاد معین، آزادگان، حبیب الله، بزرگراه شهید صیاد شیرازی و نمایشگاه شهر آفتاب بزودی تعیین تکلیف شوند.

گفتنی است علیرغم وجود 180 دستگاه آسانسور فعال در خطوط یک، 2 و 5 شبکه مترو تهران که همگی در حال سرویس دهی هستند، حدود 100 دستگاه آسانسور در خطوط 3،4،6 و 7 به دلیل عدم صدور تاییدیه اداره استاندارد که معیارهای خاص خود را برای بهره‌برداری از آسانسورها دارد، بلااستفاده مانده و تلاش برای رسیدن به نقطه نظر مشترک کارشناسان اداره استاندارد و شرکت مترو تهران با برگزاری جلسات هفتگی ادامه دارد. این در حالی است که هر آسانسور به قیمت امروز حداقل یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه خرید، نصب و راه‌اندازی برای شرکت مترو در بردارد.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات