آسان ترین شگرد برای خالی کردن جیب تان ! / فقط کمی دقت کنید !


آسان ترین شگرد برای خالی کردن جیب تان ! / فقط کمی دقت کنید !

رئیس پلیس فتا استان خوزستان از دستگیری شیادی خبر داد که با نرم افزار رسید ساز جعلی از چندین شاکی سرقت کرده بودند 37 حوادث 1401/06/21

کلاهبرداری با رسید جعلی

سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا استان خوزستان در تشریح این خبر گفت: به‌دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها با رسیدهای جعلی، موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و پلیسی و پیگیری مستمر پلیس فتا، در نهایت این شیاد مورد شناسایی قرار گرفت که پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از انتقال متهم به پلیس فتا، در بازجویی و تحقیقات تکمیلی مشخص گردید که متهم پس از خرید اجناس مختلف از طریق وب‌سایت‌های درج آگهی رایگان با نشان دادن یک رسید بانکی به مشتری که از طریق برنامه‌های رسیدساز جعلی ساخته شده بود، اعلام می‌کرد که هزینه را واریز نموده در حالی که اصلا مبلغی به حساب واریز نمی‌شد.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان با بیان اینکه در این روزهای اربعین حسینی بازار سیاه معامله ارز خصوصا در نزدیکی مرزها بسیار داغ است به هموطنان هشدار داد: شهروندان جهت هرگونه فروش ارز بجز مراجع معتبر به جایی مراجعه نکنند و اگر در فعال کردن پیامک حساب بانکی خود تاخیر داشته‌اند هرچه سریعتر اقدام نمایند تا از هرگونه تراکنش واریز و برداشت بانکی در حساب خود آگاه باشند.

وی خاطرنشان کرد:عموم مردم می‌توانند در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir nbsp; گزارش کنند و یا با شماره تلفن 096380 تماس بگیرند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس