توسعه بیمارستان سبلان اردبیل در دستور کار قرار گرفت


توسعه بیمارستان سبلان اردبیل در دستور کار قرار گرفت

اردبیل- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل از توسعه بیمارستان سبلان اردبیل با اخذ سند تک برگی مالکیت برای این مجموعه خبر داد.

سید عباس موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تمام تلاش خود را در سال‌جاری به کار گرفتیم تا با همکاری ثبت اسناد سند مالکیت تک برگی برای بیمارستان تأمین اجتماعی سبلان را دریافت کنیم.

وی تصریح کرد: در کنار صدور سند مالکیت تک برگی برای بیمارستان تأمین اجتماعی سبلان، سعی بر این است تا برای سایر مجموعه‌های ملکی تأمین اجتماعی استان اردبیل سند تک برگی صادر شده و قطعیت مالکیت تأمین اجتماعی را بر این مجموعه‌ها شاهد باشیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: با مساعدت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و اعضای هیئت مدیره سازمان، با خرید زمین مازاد در محوطه بیمارستان سبلان به متراژ پنج هزار و ۱۵۳ متر سعی بر این است تا به صورت جامع و کامل برای این مجموعه بیمارستانی سند تک برگی صادر شود.

موسوی افزود: سال‌های گذشته با قوانین و مقررات سفت و سخت شرایط اعطای مالکیت و در اختیار قرار گرفتن این زمین برای سازمان تأمین اجتماعی با مشکلات اساسی روبه‌رو شده بود که در نهایت با موافقت مدیرعامل سازمان قرار شد برای این اراضی الحاق شده سند مالکیت صادر شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات متعدد با مجموعه‌هایی که این اراضی را در اختیار داشتند، قرار شد تا قرارداد واگذاری زمین نهایی شده و مراحل قانونی در این زمینه طی شود.

موسوی اضافه کرد: بعد از قیمت‌گذاری کارشناسی و پرداخت مبلغ ۴.۸۵ میلیارد تومان در سریع‌ترین زمان توسط سازمان تأمین اجتماعی، تأمین اعتبار انجام شده تا با پرداخت آن زمینه برای الحاق این مجموعه به بیمارستان سبلان اردبیل فراهم آید.

وی از مسئولان استانی در همکاری شایسته برای الحاق این بخش از زمین به بیمارستان سبلان قدردانی کرده و از اخذ سند تک برگی مالکیت برای این بیمارستان خبر داد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر اردبیل در سایر شهرها نیز تلاش بر این است تا برای املاک مدیریت درمان سند تک برگی صادر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر