عملیات والفجر 8 در مازندران بازسازی می شود


عملیات والفجر 8 در مازندران بازسازی می شود

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: عملیات والفجر ۸ در استان بازسازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه دفاع مقدس که در مسجد فاطمه الزهرا (س) مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: چهل و دومین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار ما مقاوم هستیم جلساتش برگزار شده و برنامه‌هایش را در ۱۴ کمیته تدوین و در اختیار رئیس کمیته‌ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استاندار و جانشین فرمانده سپاه کربلاست و دبیری آن را اداره کل حفظ آثار بر عهده دارد، افزود: همچنین برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران و دبیری فرماندهان سپاه و جانشین دبیر مسئولین دفاتر حفظ آثار آغاز به کار کرده است.

سردار ملکی افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از بیست و نهم شهریور با دیدار و تکریم از ۱۰ هزار و چهارصد شهید آغاز می‌شود و این برنامه در شهرستان‌ها و روستاها و بخش‌ها انجام خواهد شد.

وی دیدار و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و با بیان اینکه این برنامه در بیت رهبری انقلاب به صورت زنده برگزار خواهد شد، عنوان کرد: همچنین این برنامه در سطح استان‌ها نیز برگزار می‌شود و در استان مازندران به صورت نمادین با حضور ۵۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس استان در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه بازسازی عملیات والفجر هشت به مدت سه شب در مرکز فرهنگی دفاع مقدس با مسئولیت سپاه کربلا اجرا می‌شود، اضافه کرد: سپاه کربلا و صدا و سیما در بحث فضای مجازی و تبلیغاتی با محوریت بازسازی عملیات والفجر هشت ورود پیدا کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه در کنار این برنامه، نمایشگاه دفاع مقدس را در هفت تپه برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: ادارات و نهادها باید در بحث پشتیبانی این نمایشگاه همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در هشت غرفه و فضای ۸۰۰ متری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اجرا خواهد شد، گفت: حضور مردم برای ما مهم است و آموزش و پرورش هم برنامه ریزی برای حضور دانش آموزان داشته باشد.

سردار ملکی با بیان اینکه در طول برپایی این نمایشگاه، برنامه‌های فرهنگی نیز در این مکان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تمامی ادارات و دستگاه‌هایی که در دفاع مقدس نقش داشتند باید در این برنامه حضور فعال داشته باشند و تجهیزات و امکانات خود را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه نهادهای نظامی نظیر سپاه کربلا، نیروی انتظامی، دانشگاه امام خمینی نوشهر، پدافند بابلسر و نیروی دریایی بابلسر در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: همچنین اداراتی نظیر جهاد سازندگی، حوزه هنری، سپاه کربلا، اداره کل ارشاد اسلامی، حوزه علمیه، دانشگاه علوم پزشکی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنیاد شهید در برپایی این نمایشگاه با تمام توان و تجهیزات ورود پیدا کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر