فروش ویژه کانکس و ویلای پیش ساخته با قیمت مناسب


کانکس و ویلای پیش ساخته همان طور که از نامشان پیداست از قبل و بدون در نظر گرفتن سفارش و طرح مشتری ساخته و آماده شده و به مشتریان عرضه می شوند. کانکس های پیش ساخته به منظور کاربری های خاص مورد استفاده قرار می گیرند. کانکس و...

کانکس و ویلای پیش ساخته همان طور که از نامشان پیداست از قبل و بدون در نظر گرفتن سفارش و طرح مشتری ساخته و آماده شده و به مشتریان عرضه می شوند. کانکس های پیش ساخته به منظور کاربری های خاص مورد استفاده قرار می گیرند. کانکس و ویلاهای پیش ساخته را در ابعاد و اندازه های مشخص، و با امکانات و تجهیزات مختلف می سازند. لازم به ذکر است که کانکس های 6 و 12 متری از پرفروش ترین نوع کانکس ها هستند، از این کانکس ها می توان در حیاط خانه باغ هایی که امکان ساخت و ساز در آن ها وجود ندارد استفاده کرد. قیمت کانکس و ویلای پیش ساخته را با توجه به متراژ، جنس به کار برده شده در ساخت کانکس، تجهیزات و امکانات قرار داده شده بر روی آن و بسیاری عوامل دیگر مشخص می کنند. کانکس های پیش ساخته را می توانید به صورت اینترنتی از سایت های تولید و عرضه کننده آن ها خریداری کنید. یکی از مهمترین مزایای کانکس پیش ساخته سرعت بالای ساخت آن هاست. کانکس نیروی انتظامی، کانکس اداری، کانکس بانکی، کانکس مخابراتی، کانکس دکه روزنامه، کانکس حمام، کانکس ساندویچ پانل، کانکس توالت عمومی، کانکس کارگاهی، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس اورژانس، کانکس انباری، کانکس نگهبانی، کانکس مدیریتی، کانکس ایستگاه دوچرخه و ... از جمله کانکس هایی هستند که به صورت پیش ساخته تولید و عرضه می شوند.

فروش ویژه کانکس و ویلای پیش ساخته با قیمت مناسب

قیمت انواع کانکس را از اسکان سپهر دریافت کنید

قیمت کانکس اداری، کانکس نگهبانی، کانکس مدیریتی، کانکس ایستگاه دوچرخه، کانکس ساندویچ پانل، کانکس کارگری، کانکس حمام، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس توالت عمومی، کانکس مخابراتی، کانکس کارگاهی، کانکس بانکی، کانکس انباری، کانکس کانکس سرویس بهداشتی اربعین و قیمت انواع کانکس های متفاوت را می توانید با مراجعه به سایت اسکان سپهر مشاهده کنید. برای ساخت انواع کانکس های پیش ساخته از ورق های گالوانیزه یک و یا چند لایه استفاده می کنند. همچنین سقف کانکس و و یلای پیش ساخته را به صورت های مختلفی از جمله تک شیب، دو شیب و یا فاقد شیب می سازند. در ادامه به بررسی برخی از انواع کانکس های پیش ساخته پرکاربرد می پردازیم.

کانکس کارگاهی: یکی از پرکاربردترین انواع کانکس های پیش ساخته است که به منظور انجام کارهای ساختمانی و عمرانی و برای اسکان کارگران مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت کانکس کارگاهی نسبت به سایر کانکس های پیش ساخته ارزان تر و به صرفه تر است. باید بگوییم که کانکس کارگاهی در دو نوع کانکس کارگاهی ساده، کانکس کارگاهی سنگین طراحی و تولید می شود. قیمت این نوع کانکس ها از 18 میلیون تومان تا 78 میلیون تومان متغیر است.

کانکس ساندویچ پانل: نیز مانند کانکس کارگاهی در کارگاه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. از کانکس ساندویچ پانل در مناطق بسیار سرد و یا بسیار گرم استفاده می کنند زیرا بدنه آن ها دارای جداره هایی از جنس فوم پلی اورتان بوده به همین دلیل عایق گرما و سرما است. کانکس های ساندویچ پانل نسبت به سایر کانکس ها دارای قیمت بالاتری است. قیمت کانکس ساندویچ پانل از 53 میلیون تومان تا 160 میلیون تومان متغیر است.

کانکس ویلایی: پیش ساخته نیز یکی دیگر از انواع کانکس های پرطرفدار است که در اندازه های متفاوتی طراحی و تولید شده و قابل حمل است. این کانکس ها معمولا دارای تجهیزات و امکاناتی مانند آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، حمام و ... هستند.

کانکس نگهبانی: نیز یکی از انواع کانکس های پیش ساخته در ابعاد کوچک و حدودا 2*2 است. کانکس نگهبانی از سه سمت دارای پنجره بوده و در یک سمت آن درب ورود قرار دارد. می توان گفت که کانکس نگهبانی 3 تا 5 سال دوام خواهند آورد. کانکس نگهبانی را به طور معمول در درب ورودی پارکینگ ها، شرکت ها و ... نصب می کنند. برای خرید انواع کانکس ارزان می توانید به سایت اسکان سپهر مراجعه کنید.

یکی دیگر از انواع کانکس ها کانکس های فروشگاهی مانند کانکس دکه روزنامه، کانکس مطبوعاتی و... است. این نوع کانکس ها با علاوه بر طراحی زیبا و خاصی که دارند علاوه بر ایجاد شغل به زیبایی شهر و منطقه نیز کمک شایانی می کنند.

امروزه تمامی بانک ها برای ارائه هر چه بهتر و سریع تر خدمات غیرحضوری به مشتریان خود از دستگاه های خودپرداز استفاده می کنند، بنابراین کانکس بانکی گزینه بسیار مناسبی برای آن ها است. کانکس بانکی نیز یکی از انواع کانکس بوده که به منظور استقرار و قرار دادن دستگاه های خودپرداز در آن طراحی و تولید شده است.

فروش ویژه کانکس و ویلای پیش ساخته با قیمت مناسب

قیمت کانکس و ویلای پیش ساخته به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت انواع کانکس و ویلای پیش ساخته به عوامل بسیاری بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به ابعاد و اندازه کانکس ها، نوع ورقه به کار برده شده در تولید آن، تجهیزات و امکانات کانکس و مصالح به کار برده شده اشاره کرد. امروزه با توجه به نوسان قیمت مصالح و ... قیمت کانکس ها نیز متغیر است. به منظور اطلاع از قیمت کانکس های اداری، کانکی کارگاهی، کانکس نگهبانی، کانکس مخابراتی، کانکس کارگری، کانکس حمام، کانکس سرویس بهداشتی اربعین، کانکس توالت عمومی، کانکس مدیریتی و سایر کانکس ها می توانید به سایت اسکان سپهر مراجعه کنید. لازم به ذکر است که قیمت برخی از کانکس ها که از 35 متر مربع بیشتر هستند را بر اساس مساحت و ابعاد مشخص می کنند. به طور تقریبی قیمت هر متر مربع کانکس ویلایی پیش ساخته از 3 میلیون و نیم تا 9 میلیون تومان متغیر است. باید بگوییم که بر خلاف تصور عموم بیشتر شدن مساحت منجر به کاهش قیمت کانکس می شود. کانکس های دارای مساحت کمتر و کوچکتر دارای قیمت هایی بالاتر هستند. البته همان طور که می دانید قیمت مصالح اولیه ای که در طراحی و تولید انواع کانکس به کار برده می شود نیز بر قیمت کانکس تاثیر خواهد داشت.

کاهش قیمت کانکس و ویلای پیش ساخته چگونه ممکن است؟

همان طور که پیش تر نیز ذکر کردیم قیمت انواع مختلف کانکس ها به توجه به عوامل مختلفی متغیر بوده و دارای قیمت ثابتی نیستند. با کاهش قیمت مصالحی که برای ساخت کانکس ها مورد استفاده قرار می گیرد قیمت کانکس نیز کاهش پیدا می کند. لازم به ذکر است که کانکس ها به صورت دسته دوم نیز به فروش می رسند. کانکس های دسته دوم دارای قیمت هایی ارزان تر هستند، اما در صورت خرید این نوع کانکس ها باید به سلامت بدنه و طول عمر آن توجه داشته باشید. به طور کلی خرید کانکس پیش ساخته نو به صرفه تر و بهتر از خرید کانکس های دسته دوم است. علاوه بر این موارد کانکس های ویلایی پیش ساخته خارجی نیز وجود دارد که به طبع دارای قیمت های بالاتری هستند. قیمت کانکس و ویلای پیش ساخته در ابعاد 30 تا 200 متر طراحی و تولید شده و دارای قیمت های متنوع و مختلفی هستند. کاهش ابعاد کانکس موجب بالا رفتن قیمت خواهد شد. یکی دیگر از عوامل کاهش قیمت کانکس و ویلای پیش ساخته کم بودن تجهیزات و امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، حمام، اتاق خواب، آشپزخانه و ... است. برای اطلاع از قیمت کانکس و خرید کانکس ارزان قیمت می توانید به سایت های عرضه کننده معتبر مراجعه کنید. لازم به ذکر است که تمامی قیمت های ذکر شده در این مقاله با توجه به ابعاد و اندازه کانکس ها و به صورت تقریبی است.

فروش ویژه کانکس و ویلای پیش ساخته با قیمت مناسب

نویسنده: رپورتاژ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!