کشتی قهرمانی جهان| صعود میرزازاده به نیمه‌نهایی کشتی فرنگی/ ضربۀ کاری به بنا با ضربه‌فنی محسن‌نژاد!


کشتی قهرمانی جهان| صعود میرزازاده به نیمه‌نهایی کشتی فرنگی/ ضربۀ کاری به بنا با ضربه‌فنی محسن‌نژاد!

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان با پی‌گیری مبارزات ۲ وزن سوم و پایانی کشتی فرنگی ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مراحل نخست تا یک‌چهارم نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد با پی‌گیری مبارزات شاگردان محمد بنا در اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم از حوالی ساعت ۱۳:۰۰ ظهر تا ۱۷:۰۰ عصر امروز صورت گرفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر و امتیاز ضربه فنی هان جائه‌چانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد در حالی که از کرم کمال از ترکیه پیش بود، با نتیجه ۹ بر ۴ در عین ناباوری و روی پُلی که خودش زده بود، ضربه فنی شد و با توجه به شکست حریفش در دور بعد، فرصت حضور در دیدار رده بندی را نیافت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر علیم‌خان سیزدیکوف از قزاقستان را شکست داد و در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر صباح شریعتی، کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل از آذربایجان را مقتدرانه از پیش رو برداشت. وی در دور یک‌چهارم نهایی در برابر یاکوبی کاجایا از گرجستان با نتیجه ۱ بر ۱ به پیروزی رسید و به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت.

نمایندگان تیم ملی کشتی فرنگی ایران در ۴ وزن نخست این رقابت‌ها از رسیدن به مدال و حتی فینال بازماندند اما در ۴ وزن دوم محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم امشب برای کسب مدال طلا به میدان می‌رود و علیرضا نجاتی در ۶۳ و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

بیشتر بخوانید؛

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری