تصمیم جدید باشگاه پورتو برای طارمی/ مهاجم ایران تمدید می‌کند؟


تصمیم جدید باشگاه پورتو برای طارمی/ مهاجم ایران تمدید می‌کند؟

در حالی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد مهدی طارمی با تیم پورتو باقی مانده است، باشگاه پرتغالی به دنبال تمدید قرارداد او است. خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در سال ۲۰۲۰ با عقد قراردادی ۴ ساله به تیم فوتبال پورتو پیوست و به یکی از ارکان کلیدی این تیم تبدیل شد.

طارمی که سومین سال حضورش در پورتو را تجربه می‌کند، امسال هم طبق انتظار عملکرد خیره کننده‌ای داشته است و به نظر می‌رسد فصل پرفروغ دیگری را پشت سر بگذارد. او تاکنون در هشت مسابقه، ۶ گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است.

عملکرد طارمی طی دو فصل اخیر باعث شد تا توجه تیم‌های مطرحی از سراسر اروپا به این بازیکن جلب بشود اما پورتو شروط مالی سنگین را برای جدایی مهاجم خود مطرح کرد.

آخرین مورد، علاقه باشگاه چلسی به جذب طارمی و پیگیری شرایط او بود که بعضی از رسانه‌های پرتغال مدعی شدند پورتو شرط ۲۵ میلیون یورویی برای آزادسازی او مطرح کردند.

طارمی که تا پایان فصل آینده با پورتو قرارداد دارد، در صورت ادامه این روند قطعاً در نقل و انتقالات زمستانی یا تابستانی بعد بازهم مورد توجه تیم‌های دیگر خواهد بود.

ظاهراً پورتو با علم به این موضوع، اقدامات را برای تمدید قرارداد مهاجم ۳۰ ساله و ایرانی خود آغاز کرده است.

«اکرم کنور» خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا امروز مدعی شد باشگاه پورتو قصد دارد قرارداد «متئوس ارویبه» و مهدی طارمی را تمدید کند. هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

تصمیم جدید باشگاه پورتو برای طارمی/ مهاجم ایران تمدید می‌کند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر