سفر مقام امنیتی مغربی به اراضی اشغالی فلسطین


سفر مقام امنیتی مغربی به اراضی اشغالی فلسطین

یک مقام امنیتی کشور مغرب در ادامه عادی سازی روابط با تل آویو، در رأس هیئتی نظامی وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «بلخیر الفاروق» بازرس کل نیروهای مسلح مغرب امروز در راس هیئتی نظامی وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

این اولین سفر مقام امنیتی و نظامی مغرب به اراضی اشغالی است که چند هفته پس از سفر «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به مغرب انجام می شود.

بر اساس اعلام منابع خبری رژیم صهیونیستی، این هیئت نظامی مغرب قرار است فردا سه شنبه از مقر فرماندهی کل ارتش رژیم صهیونیستی در تل آویو بازدید کند و دیدارهایی نیز با مقامات نظامی این رژیم خواهد داشت.

همچنین قرار است «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به مناسبت دومین سالروز امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط با مغرب به این کشور سفر کند.

این در حالی است که شهروندان مغربی به دنبال رسوایی جنسی سفیر رژیم صهیونیستی در رباط پایتخت مغرب علیه عادی سازی روابط با این رژیم تظاهرات کردند.

چندی پیش گزارش شبکه صیهونیستی «کان» درباره رسوایی جنسی سفیر تل آویو در مغرب خبرساز شد و مقامات صهیونیست اعلام کردند که نزدیک به یک سال است در جریان اتهامات وارده به وی قرار دارند. این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اگر صحت این ادعاها ثابت شود، این یک رویداد دیپلماتیک خطرناک در روابط حساس تل آویو و مغرب خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس