تساوی سرخابی ها در دربی نوجوانان


تساوی سرخابی ها در دربی نوجوانان

دربی نوجوانان تهران در ورزشگاه درفشی‌فر با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

دربی نوجوانان تهران در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر در حالی برگزار شد که شاگردان فرزاد آشوبی در ورزشگاه خانگی مقابل آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفتند و برای افزایش شانس صدرنشینی، نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز در این بازی داشتند.

بازی پایاپای آغاز و دنبال می‌شد اما از اواسط نیمه اول استقلال بازی را در دست گرفت و موفق شد سرانجام دروازه پرسپولیس را باز کند. یک حرکت از سمت چپ در دقیقه 25 با پاس کات بک همراه شد تا حسین بابایی گل نخست را به ثمر برساند.

استقلال در ادامه این نیمه نیز نمایش درخشانی را ارائه کرد و یک ضربه به تیرک نیز زده شد و مهاجمان این تیم فرصت افزایش اختلاف را هم داشتند اما موفق به این کار نشدند.

تساوی سرخابی ها در دربی نوجوانان

اما در نیمه دوم برخلاف نیمه نخست، پرسپولیس بازی را در دست گرفت و گل تساوی را نیز به ثمر رساند. در آخرین دقایق این بازی اشکان تقی‌زاده موفق شد گل مساوی را بزند. پس از آن نیز به نظر هر دو تیم به این تساوی رضایت داشتند و شهرآورد با تساوی به اتمام رسید.

پرسپولیس با کسب 13 امتیاز از هفت بازی در جایگاه چهارم قرار گرفت و استقلال با 11 امتیاز از شش بازی در میانه‌های جدول باقی ماند. پرسپولیس یک بازی کمتر و استقلال دو بازی کمتر دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت