استقبال زائران اربعین از خدمت رسانی یگان ویژه/آمادگی پلیس برای موج بازگشت زائران


استقبال زائران اربعین از خدمت رسانی یگان ویژه/آمادگی پلیس برای موج بازگشت زائران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار اشتری در قرارگاه اربعین مستقر در پایانه مرزی مهران که با حضور سردار "حسین سلامی" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: انصافاً هرجا که لازم بوده...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار اشتری در قرارگاه اربعین مستقر در پایانه مرزی مهران که با حضور سردار "حسین سلامی" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: انصافاً هرجا که لازم بوده نیرو‌های سپاه در صحنه حضور داشتند و با تمام توان به ما کمک کردند و باید تشکر کنم از جنابعالی و همکاران شما حضور شما هم در این قرارگاه قوت قلبی برای من و همکارانم است.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اربعین را فرصتی استثنایی برای خدمت رسانی ماموران فراجا به زائران اباعبدالله الحسین (ع) توصیف کرد و اظهار داشت: همکاران من این فرصت را مغتنم می‌شمارند و خدمت کردن در این راه و گرد خاک زائران را برای زندگی و کار خود برکت می‌دانند.
سردار اشتری با بیان اینکه یگان ویژه فراجا امروز با تمام تجهیزات خود در خدمت زائران اربعین است به استقبال خوب زائران از خدمت رسانی ماموران این یگان اشاره کرد و گفت: این موضوع مؤید این است که یگان ویژه فقط مخصوص به کارگیری از آن در زمان بحران‌ها و اغتشاشات نیست بلکه در هر زمان و هر حالتی آماده خدمتگزاری به مردم است.
فرمانده فراجا خاطر نشان کرد: در ماموریت اربعین امسال حدود ۳۰ هزار نیرو به کارگیری شدند و بیشتر فرماندهان ارشد انتظامی نیز همگی در پایانه‌های مرزی و در میدان حضور دارند تا ان شاء الله این مراسم به خوبی برگزار شود.
سردار اشتری با بیان اینکه موج اول بازگشت زائران اربعین حسینی از کربلای معلی آغاز شده از آمادگی پلیس برای برقراری نظم و امنیت زائران و روانسازی ترافیک جاده‌ها خبر داد و گفت: از امروز آماده فراهم آمدن زمینه بازگشت زائران از کربلای معلی به شهر‌های خود هستیم و از زائران می‌خواهیم به توصیه‌های همکاران بنده توجه کرده و نهایت همکاری را با آنان داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج