ساروی مقتدرانه به برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید


ساروی مقتدرانه به برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید

محمدهادی ساروی در مبارزه رده‌بندی وزن ۹۷ کیلوگرم، کشتی فرنگی قهرمانی جهان با پیروزی مقابل متهان باشار از ترکیه به مدال برنز رسید.

به گزارش مشرق، رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان روز گذشته (یکشنبه) با برگزاری مسابقات مقدماتی وزن‌های ۶۳، ۶۷، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم در سالن ورزشگاه اشتارک آرنا شهر بلگراد صربستان آغاز شد و دیدارهای رده‌بندی و فینال این چهار وزن امروز (دوشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی دارنده طلای جهان و برنز المپیک، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر فلیکس بالدوف از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در مرحله نیمه نهایی به مصاف آرتور الکسانیان دارنده طلا و نقره المپیک و پنج مدال جهان از ارمنستان رفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر یک مغلوب حریف با تجربه خود شد و از صعود به فینال بازماند.

ساروی برای کسب مدال برنز به مصاف متهان باشار دارنده ۲ مدال طلای جهان از ترکیه رفت که با حساب ۶ بر یک حریف خود را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

ساروی سال گذشته در المپیک توکیو برنز گرفت و در جهانی ۲۰۲۱ نروژ هم طلا را به گردن آویخت.

لحظاتی پیش محمدرضا گرایی مدال نقره وزن ۶۷ کیلوگرم را کسب کرد و علیرضا نجاتی در ۶۳ کیلوگرم سوم شد.

امروز همچنین امین میرزازاده به فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم راه یافت و مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم از دور رقابت‌ها حذف شد.

پویا دادمرز، محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی و پژمان پشتام نمایندگان وزن‌های ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم از دور رقابت‌ها حذف شدند و ناصر علیزاده در ۸۷ کیلوگرم پنجم شد.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام