استیلی: اشک اسکوچیج از پیشنهاد فدراسیون درآمد!


استیلی: اشک اسکوچیج از پیشنهاد فدراسیون درآمد!

سرپرست مستعفی تیم ملی ایران که از سوی کی‌روش هم برای ادامه همکاری مدنظر نبود، در رادیوچوان گفت: پیشنهاد تیم امید، اشک اسکوچیچ را درآورد! به گزارش تابناک ورزشی؛ حمید استیلی افشا کرد که سرمربی برکنارشده و کروات تیم ملی بعداز جلسه با برخی...

سرپرست مستعفی تیم ملی ایران که از سوی کی‌روش هم برای ادامه همکاری مدنظر نبود، در رادیوچوان گفت: پیشنهاد تیم امید، اشک اسکوچیچ را درآورد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ حمید استیلی افشا کرد که سرمربی برکنارشده و کروات تیم ملی بعداز جلسه با برخی مقامات فدراسیون، از برخورد آنها اشک ریخته است: اسکوچیچ گفت خیلی بهتر بود من را کنار می‌گذاشتند تا اینکه پیشنهاد سرمربیگری تیم امید را بدهند!

استیلی گفت: پیشنهاد تیم امید، توهین به اسکوچیچ است و او هرگز قبول نمی‌کند. از طرفی سرمربی تیم امید مهدوی‌کیاست و اول باید تکلیف او را مشخص کنید.

استیلی در طعنه ای واضح به مدیرانی که مسبب این اتفاقات هستند، گفت: ورزش و ورزشکاران آلوده نیستند؛ غیر ورزشی‌ها و آنهایی که ورزش را اداره می‌کنند آلوده‌اند.

حمید استیلی گفت: تاج در نشست خبری بحث اخلاق می‌کرد ولی ما بی‌اخلاقی را در برکناری اسکوچیچ دیدیم. انتخاب تاج باعث ایجاد بی‌اعتمادی بین مردم شده است. تاج با آن مسائلی که نمایندگان مجلس و عضو کمیته بدوی گفتند، چطور انتخاب شد؟! این چه قدرت فراتر از قانون است؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...