نگرانی زودهنگام درباره ستاره جدید پرسپولیس


نگرانی زودهنگام درباره ستاره جدید پرسپولیس

مهاجم هلندی تیم پرسپولیس تهران در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر درخشش قابل توجهی داشته است.

یورگن لوکادیا پیش از شیخ دیاباته اولین مهاجم خارجی لیست تابستانی یحیی گل محمدی بود. مهاجم سابق آیندهوون و برایتون در ترکیب سرخپوشان عملکرد قابل توجهی داشته است.

لوکادیا پیش از بازی هفته ششم دو گل به ثمر رسانده بود و برابر نفت مسجد سلیمان هم دو گل دیگر به ثمر رساند تا به تنهایی موجب برتری تیمش برای رسیدن صدر جدول رده بندی شود.

مهاجم خارجی پرسپولیس با به ثمر رساندن چهار گل در حال حاضر بهترین گلزن لیگ بیست و دوم است. مدت زمان قرارداد یکساله او قبل از فرا رسیدن نیم فصل نگرانی‌هایی را به وجود آورده که شاید باشگاه برای پایان فصل در تمدید قرارداد با مشکل مواجه شود.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: «تازه ابتدای فصل است و باید ببینیم چه می‌شود ضمن اینکه در بحث مسائل فنی سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد. ایشان تصمیم خواهند گرفت که مجددا با لوکادیا همکاری داشته باشیم. لوکادیا از ایران و فضای اینجا خوشش آمده و خانواده‌اش هم همینطور. خودش را یک ایرانی می‌داند و در این زمینه ما مشکلی نداریم. حالا پنج هفته از لیگ گذشته و تا نیک فصل پیش می‌رویم تا شرایط آرمانی که ما از ایشان توقع داریم خیلی باقی مانده است. یقینا بعد‌ها شما ایشان را خواهید دید که بسیار بازیکن باارزشی است و کادرفنی تمایل به همکاری با ایشان داشتند، اگر تمایل داشتند حتما ادامه می‌دهیم.»

نگرانی زودهنگام درباره ستاره جدید پرسپولیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در