راه‌اندازی غرفه‌های صنایع‌دستی در شهرهای مرزی 


راه‌اندازی غرفه‌های صنایع‌دستی در شهرهای مرزی 

حسین‌زاده شامگاه جمعه ۱۸ شهریور در طول مسیر خود برای زیارت امام حسین (ع) به بازدید از مجتمع‌های خدماتی، بهداشتی و رفاهی بین‌راهی در مسیر زائران پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، روح‌الله محمد حسین‌زاده مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در حاشیه این بازدید گفت: شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مسئول و مامور ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی در شهرهای مختلف ایران است.
وی با اشاره به خدمات‌رسانی به زائران در مسیر اربعین، تصریح کرد: در کنار این مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، موکب‌هایی برای خدمات‌رسانی به زائران ایجاد شده است. زحمات مدیران‌کل استان‌ها را در این زمینه نباید نادیده گرفت، آن‌ها بر خدمات‌رسانی زائران نظارت می‌کنند.
حسین‌زاده افزود: در کنار مجتمع‌های خدماتی و رفاهی استان‌های همدان، آذربایجان غربی، ایلام و کرمانشاه، موکب‌هایی ایجاد شده است که خادمان مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی تصریح کرد: امیدوارم با هماهنگی‌هایی که با وزارت کشور انجام می‌شود، بتوانیم در سال‌های آینده کمک جدی‌تری به ستاد اربعین و زائران حرم امام حسین (ع) داشته باشیم. همچنین برای مسیر اربعین باید فکر جدی‌تری شود.
وی در مورد سایر خدمات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به زائران حرم امام حسین (ع) گفت: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر توسط معاونت گردشگری در استان‌ها پیگیری می‌شود و بخش اعظمی از مدیران‌کل در استان‌ها درگیر کار هستند.
حسین‌زاده در پایان تصریح کرد: غرفه‌های صنایع‌دستی در شهرهای مرزی مانند مهران و قصر شیرین راه‌اندازی شده است.
پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...