فعالیت حسینیه کودکان در موکب بانوان فاطمی عمود 1222


فعالیت حسینیه کودکان در موکب بانوان فاطمی عمود 1222

مسئول کمیته فرهنگی خواهران و حسینیه کودک موکب بانوان فاطمی گفت: یکی از بهترین و مهم‌ترین قسمت های موکب بانوان فاطمی که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است حسینیه کودکان می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «نیکزاد» در گفت و گویی به تشریح فعالیت های فرهنگی و حسینیه کودکان موکب بانوان فاطمی پرداخت و اظهار داشت: این موکب در عمود 1222 مسیر پیاده روی زائران اربعین(نجف ـ کربلا) قرار دارد.

وی با بیان این که فعالیت های بسیاری در این موکب بانوان فاطمی به زوار حسینی ارائه می شود، افزود: یکی از فعالیت‌ها، فعالیت فرهنگی به ویژه حسینیه کودک است که این حسینیه از بهترین و مهم‌ترین قسمت های موکب بانوان فاطمی است و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

مسئول کمیته فرهنگی خواهران و حسینیه کودک موکب بانوان فاطمی ادامه داد: در حسینیه کودکان، غرفه های متعددی اعم از غرفه نقاشی و رنگ آمیزی، غرفه کاردستی و سرگرمی، استودیو کودک، هیئت کودکانه، نمایش، قصه‌گویی، پرده‌خوانی، نمایش عروسکی، اجرای مسابقات استیجی و... وجود دارد که به ارائه برنامه برای کودکان می‌پردازد.

وی ارائه مشاوره و پاسخگویی به سؤالات دینی توسط مبلغان و اساتید سطح بالای حوزه و دانشگاه را یکی دیگر از فعالیت های فرهنگی موکب بانوان فاطمی برشمرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر پاسخگویی به سؤالات دینی، مبلغان همچنین با تولید محتواهای چندرسانه ای در خدمت زائران هستند.

خانم نیکزاد گفت: یکی دیگر از فعالیت های فرهنگی موکب، پویش هدیه اسباب بازی است که در این پویش، اسباب‌بازی های جمع آوری شده و اهدایی مردمی، در بین راه و در حسینیه کودکان به صورت هدیه و جایزه به کودکان ایرانی و عراقی داده می شود.

وی در پایان بیان داشت: زیارت نیابتی یکی دیگر از پویش های فرهنگی موکب بانوان فاطمی است که خادمان موکب به نیابت از بانوانی که در انتظار فرزند هستند و یا مادران بارداری که امکان حضور در سفر اربعین را نداشتند، زیارت نیابتی انجام می‌دهند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی