جیلی ژئومتری M2 جدید، کوچولویی بامزه برای رقابت با وولینگ


جیلی ژئومتری M2 معرفی شد. این خودروی کوچک و الکتریکی برای بازار چین طراحی شده و هدف اصلی‌اش هم ربودن مشتریان خودروی موفق وولینگ مینی الکتریکی خواهد بود. ژئومتری برند الکتریکی با مالکیت جیلی بوده و البته تنها هدف از تولید M2 برتری بر وولینگ نخواهد...

جیلی ژئومتری M2 معرفی شد. این خودروی کوچک و الکتریکی برای بازار چین طراحی شده و هدف اصلی‌اش هم ربودن مشتریان خودروی موفق وولینگ مینی الکتریکی خواهد بود. ژئومتری برند الکتریکی با مالکیت جیلی بوده و البته تنها هدف از تولید M2 برتری بر وولینگ نخواهد بود چراکه محصولات مشابه دیگری هم در این کشور تولید می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به چری QQ آیس کریم و دانگ فنگ مینی الکتریکی اشاره کرد.

جیلی ژئومتری M2 جدید، کوچولویی بامزه برای رقابت با وولینگ

جیلی ژئومتری M2 یک هاچبک دو درب و چهارنفره است. طول/عرض/ارتفاع این خودرو به ترتیب برابر با ۳۰۶۵/۱۵۲۲/۱۶۰۰ میلی‌متر بوده و فاصله بین محوری آن به ۲۰۱۵ میلی‌متر و وزنش به ۷۱۵ کیلوگرم می‌رسد. همان‌طور که در تصاویر نیز مشخص است M2 از رینگ‌های کوچک ۱۳ اینچی استفاده می‌کند. به گزارش پدال و به نقل از کار نیوز چاینا، برای این خودرو دو پیشرانه در دسترس خواهد بود که یکی ۲۷ اسب و دیگری ۴۱ اسب بخار قدرت دارد. پیشرانه الکتریکی جیلی ژئومتری M2 در بخش جلو نصب شده و با یک باتری لیتیوم آهن فسفات که ظرفیتش مشخص نیست همکاری دارد.

جیلی ژئومتری M2 جدید، کوچولویی بامزه برای رقابت با وولینگ

طراحی M2 در بخش جلو بامزه و جالب بوده اما وقتی به بخش عقب نگاه کنید وضعیت عجیبی را شاهد خواهید بود. ژئومتری حالا برندی مستقل محسوب می‌شود اما با این وجود نوشته جیلی در این بخش وجود دارد. دیگر خودروهای ژئومتری چنین وضعیتی ندارند. شاید گروه جیلی می‌خواهد این خودرو را با نام خود در بازارهای صادراتی عرضه کند اما چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

جیلی ژئومتری M2 جدید، کوچولویی بامزه برای رقابت با وولینگ

همان‌طور که در تصاویر دیده می‌شود رینگ‌های این خودروی کوچک طراحی جالبی دارند و استفاده از سقف پانورامیک نیز فضای داخلی را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. در بخش پشتی این خودرو نیز صندلی‌های جداگانه نصب ‌شده‌اند. در داشبورد هم یک نمایشگر پیش چشمان سرنشینان وجود دارد. احتمالاً نمایشگر مخصوص راننده در بالای ستون راننده نصب شده است. خریداران می‌توانند این خودرو را با رنگ‌های متفاوتی در بخش جلو سفارش دهند. چراغ‌های گرد نصب شده در این بخش هم بامزه‌اند و اشاره‌ای به مدل‌های قدیمی دارند. اگر دقت کنید محل شارژ M2 نیز در بخش جلو و پشت لوگوی نقره‌ای جیلی قرار دارد. این لوگو مشابه همان چیزی است که در دیگر محصولات ژئومتری بکار می‌رود. M2 از اواخر سال جاری میلادی روانه بازار خودروی چین خواهد شد.

جیلی ژئومتری M2 جدید، کوچولویی بامزه برای رقابت با وولینگ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...