پرسپولیس را سوپری سر کوچه هم قهرمان می‌کند / با رفتن اسکوچیچ بعضی‌ها بی‌پدر شدند


پرسپولیس را سوپری سر کوچه هم قهرمان می‌کند / با رفتن اسکوچیچ بعضی‌ها بی‌پدر شدند

قلیچ پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: ثمره حضور اسکوچیچ در تیم ملی، تفرقه و دودستگی بود. او چیز خاصی به تیم اضافه نکرد. البته قول‌هایی نیز به برخی بازیکنان خاص برای دعوت به تیم ملی داده بود. با این اوصاف برخی ملی‌پوشان بی‌پدر شدند.

صدرنشین فعلی لیگ برتر، پس از چند پیروزی متوالی در مسجدسلیمان به مصاف تیم نفت رفت. یحیی گل محمدی تیم خود را با کم‌ترین تغییر به میدان فرستاد.

سامان نریمان جهان با گلی تماشایی، دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد تا تیم میزبان نیمه اول را برنده به رختکن برود. در نیمه دوم پرسپولیس به خود آمد و گل تساوی را به ثمر رساند. یورگن لوکادیا بار دیگر برای تیم جدید خود گلزنی کرد. با ۱۰ نفره شدن نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس به حملات خود شدت بیشتری داد.

مهاجم هلندی قرمزها، گل دوم خود و پرسپولیس را زد تا نایب‌قهرمان فصل پیش لیگ به پیروزی نزدیک شود. درنهایت این بازی پرحاشیه با برتری یاران گل محمدی به پایان رسید. قضاوت پربحث داور بازی، موردانتقاد و اعتراض کادر فنی هردو تیم قرار گرفت.

مهاجری و گل محمدی نسبت به تصمیمات داور این دیدار معترض بودند. پرسپولیس با کسب این ۳ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. گسترش نیوز برای بررسی بیشتر عملکرد پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان و حواشی رخ‌داده در این مسابقه، گفت‌وگویی با وحید قلیچ پیشکسوت قرمزهای پایتخت انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس را سوپری سر کوچه هم قهرمان می‌کند / با رفتن اسکوچیچ بعضی‌ها بی‌پدر شدند

داوری به ضرر تیم نفت بود

وحید قلیچ درباره بازی پرسپولیس و نفت گفت: بازی دل‌چسبی نبود. البته برد خوبی بود و به هواداران تبریک می‌گویم. شکست دادن تیم نفت در مسجدسلیمان کار ساده‌ای نیست. فقط حیف که این نتیجه با شک و شبهاتی به دست آمد. آقای مهاجری هم بعد از بازی اشاره‌ای به این موضوع داشت.

او ادامه داد: من این مربی را به‌خوبی می‌شناسم. او انسان متدین و شریفی است. به نظر من تیم نفت مظلوم واقع شد. داوران لیگ شورش را درآوردند. آقای افشاریان باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشد. داوری به ضرر تیم نفت بود و من باوجود پرسپولیسی بودن، باید حقیقت را بگویم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ادعای مهاجری مبنی بر ورود پیروانی به رختکن داوران بیان کرد: من نسبت به هر دو شخص شناخت خوبی دارم. هم رضا مهاجری و هم افشین پیروانی، انسان‌های محترم و باشخصیتی هستند. اجازه دهید که راجع به این موضوع اظهارنظری نداشته باشم. ترجیحاً به این حاشیه پیش‌آمده ورود نمی‌کنم.

پرسپولیس در واقع همان تیم ملی است

قلیچ در خصوص عملکرد کلی پرسپولیس تا هفته هفتم مسابقات و شکل بازی این تیم عنوان کرد: پرسپولیس درواقع همان تیم ملی است. این تیم کلی بازیکن ملی‌پوش دارد. این تیم، با این‌همه مهره، باید همیشه برنده و مدعی اصلی قهرمانی باشد.

او در پیوند با عملکرد دروازه بان پرسپولیس تا به اینجای فصل توضیح داد: امیدوارم باز هم دروازه بان تیم، پاشنه آشیل نشود. بیرانوند شماره یک تیم ملی است و نباید به این شکل گل بخورد. مربی برزیلی هیچ کاری برای علیرضا نکرده است. آقای بیرانوند خودت به‌تنهایی تمرین کن و دل به این مربی جدید نبند.

پرسپولیس را سوپری سر کوچه هم قهرمان می‌کند / با رفتن اسکوچیچ بعضی‌ها بی‌پدر شدند

تیم ساپینتو از این هم بهتر می‌شود

بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه با نمایش هجومی استقلال در بازی با نساجی و پیروزی خانگی این تیم به گسترش نیوز گفت: من از روز اول، صراحتاً درباره توانایی‌های ساپینتو حرف زدم. حالا به‌تدریج همگان متوجه کیفیت کار او می‌شوند. تیم او در ابتدا دچار نوسان بود. اما در حال حاضر استقلال ساختار خوبی پیداکرده است.

قلیچ افزود: من بی‌جهت در مورد کسی اظهارنظر نمی‌کنم. نساجی تیم سرسختی است و به‌راحتی قافیه را نمی‌بازد. اما استقلال با یک بازی هجومی، نساجی را به‌راحتی شکست داد. ساپینتو در ادامه فصل لیاقت‌های خود را بیش از پیش نشان خواهد داد.

پرسپولیس را سوپری سر کوچه هم قهرمان می‌کند / با رفتن اسکوچیچ بعضی‌ها بی‌پدر شدند

با رفتن اسکوچیچ بعضی‌ها بی‌پدر شدند

او در ارتباط با بازگشت کارلوس کی روش و اخراج دراگان اسکوچیچ بیان کرد: کی روش یک مربی بزرگ و معتبر در سطح بین‌المللی است. او به تیم ملی شخصیت و اعتبار می‌دهد. تصمیم تاج خوب و منطقی بود. اسکوچیچ باید خیلی زودتر از این‌ها برکنار می‌شد.

دروازه بان اسبق پرسپولیس در ادامه اضافه کرد: ثمره حضور اسکوچیچ در تیم ملی، تفرقه و دودستگی بود. او چیز خاصی به تیم اضافه نکرد. البته قول‌هایی نیز به برخی بازیکنان خاص برای دعوت به تیم ملی داده بود. با حضور کی روش دیگر از این خبرها نیست. با این اوصاف برخی ملی‌پوشان بی‌پدر شدند.

قلیچ خاطرنشان کرد: کی روش دست فرصت‌طلبان را قطع می‌کند. بساط آدم‌های اضافی جمع می‌شود. امیدوارم که نتایج تیم ملی هم خوب و آبرومند باشد.

او در ادامه بیان کرد: برخی از سبک بازی تیم‌های کی روش ایراد می‌گیرند. تیم ملی در دوره قبلی جام جهانی، باوجود بازی تدافعی، شانس صعود و صدرنشینی داشت. اگر آن توپ طارمی گل می‌شد، ما در حضور اسپانیا و پرتغال، به‌عنوان سرگروه صعود می‌کردیم.

پرسپولیس را سوپری سر کوچه هم قهرمان می‌کند / با رفتن اسکوچیچ بعضی‌ها بی‌پدر شدند

پرسپولیس را سوپری سر کوچه هم قهرمان می‌کند

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس تصریح کرد: من اسم پرسپولیس روی این تیم نمی‌گذارم. این باشگاه برای شخص من، همان تیم ملی است. این تیم را سوپری سر کوچه هم قهرمان می‌کند. القابی مثل امپراتور هم توهم است. پرسپولیس یک تیم کهکشانی است و سرمربی کار ساده‌ای با این نفرات دارد.

وحید قلیچ در پایان گفت: امیدوارم که بردهای پرسپولیس قاطعانه و بدون شک و شبهه به دست بیاید. ترس و احتیاط، بلای جان مربیان داخلی شده است. اکثر تیم‌ها تدافعی بازی می‌کنند. خدا پدر کی روش را بیامرزد که این سبک را به مربیان ما یاد داد. پرسپولیس فعلی با هدایت هر فردی، قهرمان می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...