27 شهریورماه، آغاز ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم بوکس نونهالان


27 شهریورماه، آغاز ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم بوکس نونهالان

ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم بوکس نونهالان در سال‌‌جاری با حضور 12 بوکسور از روز یکشنبه – 27 شهریورماه آغاز و تا روز هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، مرحله ششم اردوی آماده‌سازی نونهالان بوکس در سال‌جاری با حضور 12 بوکسور از روز یکشنبه – 27 شهریورماه به میزبانی استان گیلان و در بندر انزلی آغاز می‌شود و تا روز هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.

امیرحسین قربانی، سهند نجفی، مهدی روزبهانی، کمیل کهن‌پور، حسین سعیدی، یاورسبزعلی، سپهر رحیمی، امیرمحمد خدابخش‌لو، امیرمحمد رستم پور، محمد صالح مصباحی، محمدجواد ابراهیمی شاد و ماهان ساجدی ملی‌پوشان نونهالی هستند که خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی آماده می‌کنند.

سینا بلانش به عنوان سرمربی هدایت بوکسورها را برعهده دارد و مجید حاج عباسی، رسول معمار مرتضوی شیرازی و اسماعیل مختارپور نیز مربیان تیم هستند. جواد خدابخشی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

نفرات دعوت شده به اردو باید یکشنبه – 27 شهریورماه با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر، معرفی نامه از هیات بوکس استان و اداره کل مربوطه، بیمه ورزشی، کارت واکسن و یا تست PCR و همچنین رضایت‌نامه محضری والدین خود را به کادرفنی حاضر در اردو معرفی نمایند.

آدرس محل برگزاری: گیلان - بندر انزلی – ژاندارمری – استادیوم سیروس قایقران – خانه بوکس بندر انزلی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی