انتخاب رواق353 کانون فرهنگی هنری خراسان جنوبی در رویداد ملی فهما


انتخاب رواق353 کانون فرهنگی هنری خراسان جنوبی در رویداد ملی فهما

حجت الاسلام سبزه کار گفت: ۳۵۳ کانون فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در چهارمین رویداد ملی فهما اقدام به انتخاب رواق کردند.

حجت الاسلام ابراهیم سبزه‌کار در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار‌کرد: چهارمین رویداد ملی فهما با هدف شناسایی، ساماندهی، بکارگیری، ارتقاء و انگیزه‌بخشی استعدادهای فرهنگی و هنری فعالان کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه چهارمین رویداد فهما از 10 اردیبهشت با رویکردکیفی سازی فعالیت های میدانی آغاز شد، افزود: این رویداد در قالب سه شبستان «فرهنگ، هنر و نوآوری» و ۱۲ رواق «نور(فعالیت های قرآنی)، رسانه، کتاب، دانش، همدلی؛ سرود، فیلم، نمایش، قلم و ترنج؛ کارافرینی، فن آوری» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در چهارمین رویداد فهما برای هر رواق 20 هزار امتیاز به صورت مجزا در نظرگرفته شده است و هر کانون باید متناسب با ظرفیت های خود یک تا سه رواق برای فعالیت در فهما انتخاب کند.

حجت‌الاسلام سبزه‌کار با اشاره به اینکه هر کانون‌ باید یکی از رواق‌های شبستان هنر را با توجه به توانمندی‌ و ظرفیت کانون خود را انتخاب کند، گفت: در رویداد فهمای امسال عملکرد کانون در هر رواق به صورت مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد و امتیاز رواق ها با یکدیگر جمع نمی شود.

وی با اشاره به فعالیت ۶۸۰ باب کانون فرهنگی هنری در خراسان جنوبی یادآور شد: تاکنون ۳۵۳ کانون مساجد استان در چهارمین رویداد ملی فهما اقدام به انتخاب رواق کردند.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر