اعزام 500 نفر از نیروهای خدمات شهری به شهر نجف + فیلم


اعزام 500 نفر از نیروهای خدمات شهری به شهر نجف + فیلم

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: 500 نفر از نیروهای خدمات شهری به شهر نجف اعزام شدند و تا بعد از روز اربعین نیز در شهر نجف به خدمترسانی میپردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهرتهران که به منظور نظارت بر عملکرد موکب‌های شهرداری تهران در شهر نجف عراق حضور پیدا کرده است با نیروهای اعزامی خدمات شهری شهرداری تهران که در این شهر مشغول خدمت رسانی هستند دیدار و گفت و گو کرد.

نایب رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران که به شهر نجف اعزام شدند شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به زائران هستند.

وی با اشاره به تعداد نیروهای اعزامی به شهر نجف گفت: تعداد این نیروها نزدیک ۵۰۰ نفر است و از مناطق مختلف شهرداری تهران به شهر نجف اعزام شدند تا توفیق خدمت به زائران امیر المومنین (ع) را داشته باشند.

نادعلی با اشاره به مکان اسکان نیروهای خدمات شهری اعزامی به شهر نجف گفت: از هفته گذشته تمامی نیروهای خدمات شهری که به شهر نجف اعزام شدند در سوله‌ای نزدیک حرم مطهر امیرالمومین (ع) ساکن شدند و تا بعد از روز اربعین نیز در شهر نجف به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: همچنین بخشی از نیروهای شهرداری تهران به کشور عراق اعزام شدند تا پویش‌های فرهنگی سلام فرمانده و دیگر فعالیت‌های فرهنگی را در شهر نجف و سایر شهرهای مذهبی اجرا کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!