رسمی؛ ستاره سابق ایتالیا سرمربی بولونیا شد


رسمی؛ ستاره سابق ایتالیا سرمربی بولونیا شد

تیاگو موتا، ستاره ایتالیایی سابق بارسلونا و اینتر، هدایت بولونیا را برای ادامه فصل برعهده گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف بولونیا در پنج هفته ابتدایی لیگ ایتالیا باعث شد که مدیران این باشگاه به فکر ایجاد تغییراتی در کادر فنی باشند.
به این ترتیب و با اعلام این باشگاه، سینیشا میهایلوویچ که در طول این مدت تنها سه امتیاز از پنج بازی به دست آورده بود از هدایت این باشگاه برکنار شد.
مدیران این باشگاه حالا تصمیم گرفتند که یک مربی جوان را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کنند. به این ترتیب تیاگو موتا با قراردادی که تا ژوئن 2024 ادامه خواهد داشت عهده‌دار این سمت شد.
در بیانیه رسمی منتشر شده از سوی این باشگاه آمده است:« بولونیا اف سی 1909 اعلام می‌کند که تیاگو موتا (متولد 28/8/1982 در برزیل) به عنوان سرمربی جدید تیم اول انتخاب شده است.»

رسمی؛ ستاره سابق ایتالیا سرمربی بولونیا شد
موتا پیش از این سابقه بازی برای بارسلونا، پاری سن ژرمن، اینتر و جنووا را در کارنامه داشته است و با این که اصلیتی برزیلی دارد اما تصمیم گرفت با پیراهن تیم ملی ایتالیا در عرصه ملی بازی کند و با این تیم نایب قهرمانی در یورو 2012 و همچنین حضور در دو جام جهانی را نیز تجربه کرد.
او مربیگری را از تیم زیر 19‌ساله‌های پاری سن ژرمن آغاز کرد و سپس هدایت جنووا و اسپتزیا را نیز برعهده گرفت و حالا قرار است روی نیمکت بولونیا حضور داشته باشد.

از تیاگو موتا در روزهای اخیر به عنوان جدی ترین گزینه حضور روی نیمکت اینتر در صورت قطع همکاری با سیمونه اینزاگی نام برده شده بود، اما با حضور او در بولونیا، سرمربی نراتزوری هم احتمالا نفس راحتی خواهد کشید. تیاگو موتا در فصل تابستان نیز یکی از گزینه های هدایت پاری سن ژرمن بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!