پیش‌ فروش آیفون 14 پلاس از آیفون 13 مینی و SE 2022 ضعیف‌تر است


کو همچنین اشاره می‌کند که استراتژی بخش‌بندی محصول اپل برای مدل‌های استاندارد امسال شکست خورده است. به گفته «مینگ-چی کو»، تحلیلگر شناخته شده محصولات اپل روند پیش فروش آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس در مقایسه با همتایان غیر پرو خود بسیار خوب بوده...

کو همچنین اشاره می‌کند که استراتژی بخش‌بندی محصول اپل برای مدل‌های استاندارد امسال شکست خورده است.
پیش‌ فروش آیفون 14 پلاس از آیفون 13 مینی و SE 2022 ضعیف‌تر است
به گفته «مینگ-چی کو»، تحلیلگر شناخته شده محصولات اپل روند پیش فروش آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس در مقایسه با همتایان غیر پرو خود بسیار خوب بوده است، اما به نظر می‌رسد تقاضا برای آیفون 14 پلاس نسبت آیفون 13 مینی که جایگزین آن شده، بسیار کمتر است.
کو با انتشار پست جدیدی در Medium توضیح می‌دهد که آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس در مقایسه با نسل قبلی (آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس) پیش خرید بسیار «خوب» و «معمولی» داشته‌اند. او همچنین اشاره می‌کند که زمان انتظار تحویل بیش از چهار هفته دستگاه‌ها، تقاضای بسیار خوب آن‌ها را نشان می‌دهد.
به‌طور دقیق مشخص نیست که آیا اپل تعداد دستگاه‌های عرضه شده از مدل‌های پرو خود را افزایش خواهد داد یا خیر، اما این احتمال وجود دارد که سفارش‌های مربوط به آیفون 14 و آیفون 14 پلاس را کاهش دهد که در حال حاضر حدود 45 درصد از کل خط تولید این شرکت را تشکیل داده‌اند.
انتظار می‌رود آیفون‌ 14 و 14 پلاس در تاریخ عرضه اعلام شده خود وارد خرده‌فروشی‌ها شوند که این موضوع «نشان دهنده تقاضای ضعیف آن‌هاست». همانطور که کو می‌گوید، نتایج ارائه شده درباره پیش فروش آیفون 14 و 14 پلاس بدتر از نسل سوم آیفو‌ن SE و آیفون 13 مینی بوده است. او خاطرنشان می‌کند که اپل سفارشات نسل سوم آیفون SE و آیفون 13 مینی را در نیمه اول سال 2022 به دلیل تقاضای کم کاهش داده بود.
بنابراین، اگر تقاضا برای دو مدل استاندارد بهبود پیدا نکند، اپل ممکن است سفارشات آیفون 14 و 14 پلاس را در ماه نوامبر کاهش دهد.
کو اشاره می‌کند که آیفون 14‌ پلاس مخصوصا موفق نشده تا از نظر پیش‌ فروش‌ها انتظارات اپل را برآورده کند. به‌عنوان مدلی که در جدیدترین سری آیفون‌ها جایگزین نسخه «مینی» شده، کو اشاره می‌کند که «استراتژی بخش‌بندی محصول اپل برای مدل‌های استاندارد امسال شکست خورده است.»
هر چهار مدل آیفون 14 هفته گذشته توسط اپل معرفی شدند و پیش‌سفارش آن‌ها از جمعه در دسترس قرار گرفته است. آیفون‌ 14، 14 پرو و 14 پرو مکس قرار است از 16 سپتامبر (25 شهریور) و آیفون 14 پلاس از 7 اکتبر (15 مهر) عرضه شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی