قیمت آپارتمان‌های ارزان در جنوب تهران +جدول


قیمت آپارتمان‌های ارزان در جنوب تهران +جدول

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ارزان جنوب تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش مشرق، به دلیل اینکه قیمت مسکن اخیرا جهش و نوسانات زیادی را تجربه کرده است، متقاضیان مسکن به دنبال خانه‌هایی با قیمت‌های مناسب‌تر می‌گردند. در ادامه به بررسی قیمت واحد ها در محله‌های مختلف جنوب تهران خواهیم پرداخت.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی در مولوی را دارید، برای خرید واحدی ۷۲ متری درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن واحد گذشته است و ۲ اتاق خوابه است، به سرمایه‌ای حدود ۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان نیاز دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در جنوب تهران را دارید، میتوانید واحدی ۵۵ متری در منیریه که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته است و تک خواب دارد را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۴۸ متر و ۱ اتاق خواب، درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد را می‌توان با سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان خریداری کرد.

واحدی ۵ ساله در جوادیه با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب، ارزشی حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی ۴ ساله در شوش با متراژ ۷۱ متر و ۲ اتاق خواب، لازم است مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

همچنین برای خرید واحد آپارتمانی ۱۷ ساله در نازی‌آباد با متراژ ۴۳ متر و ۱ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت آپارتمان‌های ارزان در جنوب تهران +جدول

منبع:اقتصاد آنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا